Jag hoppas hon dör

Skägg.
10 Chambers
Jag hoppas hon dör

Ibland har jag svårt att se samma skådespelare i flera olika serier. I filmer är det vanligtvis inga större problem, där är jag beredd på det. När Sara Tancredi dök upp i Walking Dead blev jag störd ända in i benmärgen. Jag hoppas hon dör. Med tanke på de tusentals människoköttshungriga zombiesarna är kanske chansen större än vanligt och, som en vän påpekade, står hon som "gäst" i rollistan. Det värmer mig.

#blogg


signatur
Jag hoppas hon dör

Ha, jag har stört mig på henne ända sen det lilla jag såg av första Prison Break-säsongen! Kan inte alls sätta fingret på varför dock... Hon är bara... tråkig, på nåt sätt.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Is she still around? better question "Why is she still around".
De skulle gjort bättre av att anställa Kevin Sorbo ( Hercules ) och slängt på en peruk och två halvor cantaloupe. kan inte få nog av kevin sorbo, eller killen som spelade Angel och FBI agenten i Bones.
Not gay!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Näe, hennes talang är inte direkt något att skryta med. Tittar mest in i kameran och ser lite svår ut.


signatur
Frilansare

Det fina är att hon är helt perfekt castad. Hennes rollfigur är EXAKT lika störig i serien. Hennes skådespelarinsats i Walking Dead är än så länge klockren. I hates that bitch.

Medlem

Vill du att jag ska spoila?

Nej, så jag länkar istället:

http://walkingdead.wikia.com/wiki/Lori_Grimes

Gå alltså inte in dit om ni vill ha feta spoilers.

Skägg.
10 Chambers

Crack! Tur att spoilertaggen fungerar i bloggarna...


signatur

EDIT: Dum spoiler-spoiler borttagen.
Sorry.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Kollade aldrig Prison Break, men The Walking Dead äger än så länge.

Medlem

Hörru, Shaker of salt. Du spoilar min spoiler.

Men... men den syns ju här ändå. Jaja, jag editar väl.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

ah, Spoilerkoden funkar inte i bloggvinkeln. Jag får helt enkelt göra så här att jag länkar till korrekt sida.

Skägg.
10 Chambers

Jocko, damn!

Dabrinko, näe precis, har buggrapporterat det. Editera bort texten så länge.


signatur

Haha vilket jäkla trassel det kan bli med intrawebbben ibland. Good golly! Och onödigt överflöd med blogg-kommentarer... Jepp.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

1
Skriv svar