Med risk för att bli flamberad...

Medlem
Med risk för att bli flamberad...

... så tänker jag iaf skapa min tråd om hur jävla uberkasst black ops är.

Köpte det igår.. lämnade tillbaks det idag.
Spelade sp cirka 2 timmar, kampanjen är "okej".. inte mer, inte mindre.
Spelade multiplayer i cirka 1 timme.. det känns som World at war fast med sunkigare grafik, tråkigare banor, ännu mer statiska/tråkiga/livlösa banor och samma gamla tråkiga perks.

Och folk säger att Medal of Honor suger? Jag tycker precis tvärtom.. men men, det är min åsikt.

Vad tycker ni?

ps. tilläggas skall att MW2 var skit bra i mina ögon.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Jag håller inte med.
Förutom att MW2 var bra.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Enligt mig är Black Ops ett av de bäst balanserade Call of Duty spelen som finns och frånvaron av Stopping Power och Juggernaut ger friare tyglar vad det gäller perks. Har inte spelat på alla banor än men de jag har spelat på har jag tyckt om förutom Crisis. Det är väldigt annorlunda jämfört med tidigare spel i serien och därför förstår jag att folk kanske inte tycker om det.

Jag håller inte med om att MW2 var skit bra, enligt mig var MW2 det sämsta moderna Call of Duty(CoD 4 och framåt).

Medlem

blir riktigt förbannad på att dom i princip har gjort det omöjligt att snipa

Medlem
Skrivet av XxKRICKExX:

blir riktigt förbannad på att dom i princip har gjort det omöjligt att snipa

Trevligt att du tycker så för det betyder att spelet har blivit roligare;)

Medlem
Skrivet av visan:
Skrivet av XxKRICKExX:

blir riktigt förbannad på att dom i princip har gjort det omöjligt att snipa

Trevligt att du tycker så för det betyder att spelet har blivit roligare;)

kan tyvärr inte riktigt hålla med dej där då man har lirat som sniper i runt 10 år för att sen inte kunna använde bössan alls känns rätt så värdlöst, blir nog till att gå tbx till mw2

Medlem

Har inte spelat spelet men jag antar att tar du dig bara tid att sikta så kommer du träffa precis där du vill.

Medlem

Bytte in BO mot MoH igen.. och laddade hem båda DLC samt den nya patchen.. snacka om svinbra förbättringar! WHAAAAT?!


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av visan:

Har inte spelat spelet men jag antar att tar du dig bara tid att sikta så kommer du träffa precis där du vill.

tyvärr så är känslan i själva snipingen körd rätt i väggen..men galil funkar ju fin fint just nu

1
Skriv svar