Robot
Dance Central

De har redan fått dig att investera i en mindre ocean av instrument. Nu vill Harmonix skaka rumpan av dig med Kinect.

#harmonix, #dance-central, #wii-sports, #microsoft


Dance Central

Undrade just hur jag skulle kunna fullständigt förnedra mig själv. Pass.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Spel som Singstar och även dansmattespel är sånt som jag liksom kan lista ut själva systemet bakom, träffa rätt knapp i sekvensen och få bra poäng trots att jag egentligen inte är nån jättestor talang. Här känns det som man faktiskt behöver ha hyfsad danskoordination. I'm screwed. Jag kommer inte bara INTE köpa detta, jag kommer undvika det så mycket jag kan.

Medlem

Jag gillar det, jag är annars ingen dansare men Dance Central är riktigt kul. Ångrar inte alls att jag köpte det tillsammans med Kinect. Och tillsammans med flickvännen och ett par vänner är detta riktigt kul.

Inaktiv

på dom flesta ställen har dance Central fått riktigt högt betyg,
och även om man aldrig dansat i hela sitt liv så kommer man göra det nu.


signatur

Knower of the unknown

Jag är sjukt nöjd med mitt köp måste jag säga:)

Medlem

Jag är så jävla vit när det kommer till rytmer, även Guitar hero kan vara kämpigt för min bristande taktkänsla.
Pass.

Medlem

Oväntat lågt betyg, speciellt om man ser till snittet (80% på gamerankings).
Dock så är smaken som baken

Inaktiv
Skrivet av Grumbledock:

Oväntat lågt betyg, speciellt om man ser till snittet (80% på gamerankings).
Dock så är smaken som baken

Dom som ger spelet sämre betyg är nog dåliga dansare.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

Just nu står tjejen och dansar och spelet är verkligen skitkul !

även fast inte jag kan dansa för fem öre så blir man bättre och bättre och det är precis som guitar hero från början, kan inte sluta spela

+ att man får riktigt bra träning till skillnad mot guitar hero / rock band

Medlem

Jag förstår inte alls vad som menas med "Menyerna är ett litet gissel att navigera genom". Menysystemet i Dance Central är ju klockrent. Definitivt det bästa och snabbaste av de Kinect-titlar jag testat (Kinect Adventures, Your shape:FE, Dance Central och Kinect Joy Ride). Jag skulle t.o.m. säga att Dance Central menyerna är snabbare att navigera i än om det varit med handkontroll.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem

Det här lär bli en julklapp till barnen (4år). Känns som ett klockrent spel för Kinect.

1
Skriv svar