Black Ops säljer bättre än Modern Warfare 2

Robot
Black Ops säljer bättre än Modern Warfare 2

När Modern Warfare 2 släpptes för ett år sedan sålde det absurt bra den första dagen. Black Ops gör det ännu bättre.

#call-of-duty-black-ops, #call-of-duty-modern-warfare-2


Inaktiv
Black Ops säljer bättre än Modern Warfare 2

orka att de är så sjukt stöddiga hela tiden -.-


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Avstängd

Nu när det slutat hacka (för mig iaf?) så tycker jag att det är ett alldeles briljant spel!

Medlem

Osså äre nån kostymnysse som inte ens testat liret som säger detta...

Personaligen rockar spelet, inte testat SP än då jag dök rakt in i MP, svårt o sluta!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av mLs:

Osså äre nån kostymnysse som inte ens testat liret som säger detta...

Personaligen rockar spelet, inte testat SP än då jag dök rakt in i MP, svårt o sluta!

Multiplayer är sjukt grymt! Men du måste pröva kampanjen också

Det här är definitivt det bästa Cod spelet i serien imo, det slår t om orginalet


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det är ett bra spel men den här grafik och spel motorn börjar närma sig sitt slut tycker jag. Märker ingen större skillnad på grafik eller hur spel känslan är. Precis samma sedan cod 4. inget fel i det. Män känns som man kunde spelat 4 lika bra.

Medlem

Otroligt! jag gillar när folk tjänar pengar!!

Medlem
Skrivet av megabob:

Det är ett bra spel men den här grafik och spel motorn börjar närma sig sitt slut tycker jag.

Fråga kolon, vilken motor exakt är det de använder?
Står ID Software och som inbiten quake 3 lirare känner jag igen många av de kommandon som finns i cfg-filerna så börjar undra om det är en hårt moddad Q3 motor eller Doom 3 motor kanske?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Storyn är definitivt uppfriskande, storyn under spelets gång och slutet förvånade mig lite - Black Ops har bland dem bäst storydrivna spel enligt mig.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Citat:

Multiplayer är sjukt grymt! Men du måste pröva kampanjen också

CoD2 Multiplayern kommer jämt vara kvar i mitt hjärta.. ingen UAV, Airstrike, rödpunksikten etc, bara pure epicness.. Gillar blackops men CoD2 kommer aldrig ta 1a platsen

Medlem

KUL att man inte ens har fått spelet än!! Nu lagom till helgen, men nej! -brevlådan är tom.. SA*AN

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av mLs:

Osså äre nån kostymnysse som inte ens testat liret som säger detta...

Personaligen rockar spelet, inte testat SP än då jag dök rakt in i MP, svårt o sluta!

Multiplayer är sjukt grymt! Men du måste pröva kampanjen också

Det här är definitivt det bästa Cod spelet i serien imo, det slår t om orginalet

Skämtar du eller?...
vCod , Cod2 <3

Medlem

Patchat igår...hjälpte ingenting. Bara att vänta på nästa patch och hållar tummarna. Känns tråkigt att lägga 500 spänn på ett spel man kan spela 5-10 sekunder...sen måste man re-boota och spela igen. Inte helt ok tycker jag.

Medlem

Kan hålla med om att det är bästa i serien sen CoD 2, ser de båda som likvärdiga... CoD 1 däremot kommer alltid vara det jag gillade mest


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av anomali:

Patchat igår...hjälpte ingenting. Bara att vänta på nästa patch och hållar tummarna. Känns tråkigt att lägga 500 spänn på ett spel man kan spela 5-10 sekunder...sen måste man re-boota och spela igen. Inte helt ok tycker jag.

Jag hade samma problem som dig och testade att skruva ner inställningar till high sen dess har varken SP eller MP crashat hoppas det funkar för dig med:)

Medlem
Skrivet av anomali:

Patchat igår...hjälpte ingenting. Bara att vänta på nästa patch och hållar tummarna. Känns tråkigt att lägga 500 spänn på ett spel man kan spela 5-10 sekunder...sen måste man re-boota och spela igen. Inte helt ok tycker jag.

Jag gav 300 spänn för mitt på Media Markt.
Sen så har dina problem ingenting med spelet att göra. För mig funkar det klockrent och jag har bara stött på det lagg alla klagar över en eller två gånger, då har jag bytt server så har det funkat bra.

Medlem
Skrivet av DonneR93:
Citat:

Multiplayer är sjukt grymt! Men du måste pröva kampanjen också

CoD2 Multiplayern kommer jämt vara kvar i mitt hjärta.. ingen UAV, Airstrike, rödpunksikten etc, bara pure epicness.. Gillar blackops men CoD2 kommer aldrig ta 1a platsen

helt rätt <3
"Gillar blackops men CoD2 kommer aldrig ta 1a platsen :)"
Lite fel dock, eller?

Medlem

Har spelat typ 12 timmar nu
Multiplayer var sjukt bra! Men dom måste fan fixa spawnen....

Medlem
Skrivet av mLs:
Skrivet av megabob:

Det är ett bra spel men den här grafik och spel motorn börjar närma sig sitt slut tycker jag.

Fråga kolon, vilken motor exakt är det de använder?
Står ID Software och som inbiten quake 3 lirare känner jag igen många av de kommandon som finns i cfg-filerna så börjar undra om det är en hårt moddad Q3 motor eller Doom 3 motor kanske?

Det är en modifierad Q3 motor, samma grund som första COD använde. Undra hur mycket licenspengar ID får in för COD-serien, om dom fick en engångssumma eller får betalt per sålt ex?

Hursomhelst, tycker det är skandalöst att dem ska ta överpriser (iaf digitalt) för ett spel som är baserat på en 10år gammal kod...

Medlem

Kul att Treyarch sparkar infinty ward på klockspelet i allt vad gäller CoD;Black Ops!

DÖ IW DÖ! bwaahahahahaha


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Haha! Detta spelet är fan SKIT BRA! Mycket bättre än MW2! PÅ ALLA PUNKTER! Och då spelade jag MW2 som en galning, blev bland annat först i Europa att nå lvl 70 på prestige 10.

Nu har dom dessutom fixat "lagget" på multiplayer! Mycket bra Treyarch! Älskar er! Ni är mycket bättre än IW!

Ni ger kärlek till oss PC-spelare, vi ger er kärlek tillbaka!

Singleplayer kampanjen är bland den coolaste och bästa storydrivna spelet jag någonsin spelat! Mycket bra spel!

FUCK YOU IW! FUCK YOU!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Gillar helt klart BC2 mer än CoD. Just eftersom att det är så löjligt små kartor.

Medlem

man blev iaf besviken på spelet..

Chopper Gunner e minst lika OP som på MW2?

Medlem

Skrämmande att dessa skitspel säljer så bra. hehe jag vet, det finns de som gillar dom men jag räknar mig inte till den skaran. Jag räknar mig istället till de som saknar ravenshield och lite riktig utmaning.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Såna här kvasinyheter fyller upp spelsajterna nuförtiden, bästa vore om spelsajterna fokuserade på spelen i sig, inte ekonomiska fakta. Detta är enbart hype.

Medlem

Treayarch glider på MW2s kjoltyg, den stora allmänheten som köpte det lär ju köpa Black Ops, samma folk som köper nytt fifa och nhl varje år. World at war var skit och CoD 3 är svagaste titeln i hela serien. MP i Black Ops är precis som MW2s, "belöningar", enda jag gillar är de nya matchlägena, som var riktigt bra.

Medlem

Otroligt små kartor i MP gör att det mest blir stirrigt och overkligt. Känns som om det är en massa halshuggna höns som irrar omkring.

BC2 är fortfarande bättre enligt mig.

Medlem
Skrivet av DonneR93:
Citat:

Multiplayer är sjukt grymt! Men du måste pröva kampanjen också

CoD2 Multiplayern kommer jämt vara kvar i mitt hjärta.. ingen UAV, Airstrike, rödpunksikten etc, bara pure epicness.. Gillar blackops men CoD2 kommer aldrig ta 1a platsen

WORD! CoD2 är verkligen deras bästa multiplayerlir so far och tiderna med det har varit oändligt roliga!

Skillnaden mellan ett renodlat PC-spel och nån multi-platforms hybrid är enorm. CoD4+ är absolut inte dåliga, men om jag så bott på en ö i 5 år hade jag direkt, vid första anblick på en PC, sett att dom spelen också finns till konsoll...

Inaktiv

Var i new york i förra helgen, dom hade typ en 7 meter hög 3 meter bred affish på black ops på en byggnad helt sjukt, och flera mindre affischer överallt där.

Vinn en Ipad : You just have to find a youtube link to share, just like i did. Please vote on my video! https://mostinvincible.com/154

Medlem

Det här spelet är så sjuk grymt allt är så jävla bra gjort. Alla '' Hardcore Gamers '' kanske inte tycker det. Men jag som skulle kalla mig en '' casual gamer '' kan inte sluta spela det och dom lyckas nå ut till alla, nästan alla i min klass har det och kan inte sluta prata om det.

12
Skriv svar