Shogun 2: Total War i mars

Robot
Shogun 2: Total War i mars

Skrivbordsgeneraler har anledning att kyla champagnen inför nästa års bästa månad.

#creative-assembly, #shogun-2-total-war


Medlem
Shogun 2: Total War i mars

Varför har jag en känsla att när jag väl spelar detta så kommer jag svära långa ramsor om AI'ns usla beteende?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

AIn kommer nog suga tyvärr.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av skauninG:

Varför har jag en känsla att när jag väl spelar detta så kommer jag svära långa ramsor om AI'ns usla beteende?

CA har dock sagt att de inte ska släppa innan AI:n är perfekt. Jag tror det när jag ser det.

Medlem

Perfekt släpp datum för mig, fyller den 15:e mars.

Älskade verkligen första Shogun, hoppas att tvåan är minst lika bra. ^^

Medlem

Inte för att vara sådan men detta oroar mig mer än det släcker min oro.

Var väl inte så jätte längesen S:TW2 utannonserades?

Jag har köpt varje TW spel som släppts men tycker de gått mer och mer åt arkadhållet med varje släpp.

Sen att Empire var en buggkavalkad med en AI som man behöver ett starkare ordval än "urbota korkad" för att beskriva.

Medlem

Jag tror minsann på Shogun 2, efter alla TW spel så bör de fått in det mesta. Grafiken finns redan där, spelmekaniken lika så. Hoppas att de satsar allt på att få bort eventuella buggar och finslipar AIn så bra de kan. Annars kan man väl inte bli mer än besviken


signatur
Medlem
Skrivet av Aeschylus:

Inte för att vara sådan men detta oroar mig mer än det släcker min oro.

Var väl inte så jätte längesen S:TW2 utannonserades?

Det var i Juni har jag för mig. Men det säger ingenting om hur länge det faktiskt varit under utveckling.
----------------------------

<gnäll>
Portal 2 i Februari, Shogun och Dragon age 2 i Mars?
Med tanke på min ekonomi får jag börja spara nu.

Men vad sa du nu? Är det två födelsedagar och en stor jävla julafton i December? En födelsedag till i Januari?

Då måste man ju köpa presenter!
</gnäll>

Medlem

På Gamexmässan var det någon (host host) som viskade i mitt öra att Tompa på FZ gillar Total War.

Tompa! Obey your new Shogun!!!!!!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Själv fyller jag år precis dagen innan spelet släpps. Creative Assembly har i sanning god smak, Calle.

OML
Medlem

Givet köp av den mest extrema utgåvan!

Medlem
Skrivet av skauninG:

Varför har jag en känsla att när jag väl spelar detta så kommer jag svära långa ramsor om AI'ns usla beteende?

För att du spelat alla deras tidigare spel?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Jag sätter en dagens på att lanseringsdatumet inte håller.


signatur
1
Skriv svar