"Epic Mickey är det snyggaste Wii-spelet någonsin!"

Robot
"Epic Mickey är det snyggaste Wii-spelet någonsin!"
Medlem
"Epic Mickey är det snyggaste Wii-spelet någonsin!"

Det blir ju liksom aldrig tröttsamt att höra magstarka spelutvecklare höja sin egen produkt till skyarna.

Som att höra Paul jiddra om hur "EPIC!!1!1" alla aspekter av Warhammer Online skulle bli. Synd att det sket sig då, Paul.

Det här är som en verbal version av det klassiska fenomenet med den otroligt häftiga spelkartongen som visar sig innehålla Big Rigs: Over the Road Racing - until proven otherwise, iallfall.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Det blir ju liksom aldrig tröttsamt att höra magstarka spelutvecklare höja sin egen produkt till skyarna.

Som att höra Paul jiddra om hur "EPIC!!1!1" alla aspekter av Warhammer Online skulle bli. Synd att det sket sig då, Paul.

Det här är som en verbal version av det klassiska fenomenet med den otroligt häftiga spelkartongen som visar sig innehålla Big Rigs: Over the Road Racing - until proven otherwise, iallfall.

Glöm inte peter molyneux o alla hans spel hahah


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Wow.. Snyggaste Wii-spelet.

Det är som.-. Wow, det här var den goodaste bajsen jag nånsin smakat - Fortfarande bajs liksom

Menmen, sure. Snyggaste wiispelet.

Medlem
Skrivet av Eriand:

Wow.. Snyggaste Wii-spelet.

Det är som.-. Wow, det här var den goodaste bajsen jag nånsin smakat - Fortfarande bajs liksom

Menmen, sure. Snyggaste wiispelet.

Ungefär mina kommentar också!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Eriand:

Wow.. Snyggaste Wii-spelet.

Det är som.-. Wow, det här var den goodaste bajsen jag nånsin smakat - Fortfarande bajs liksom

Menmen, sure. Snyggaste wiispelet.

Haha, så sant

Nä men snyggaste Wii-spelet är nog Super Mario Galaxy 2, och av det jag har sett så slår inte det här Mario rent grafiskt.

Medlem

"Epic Mickey är det snyggaste Wii-spelet någonsin!"

Det säger inte så mycket.

Medlem

jag tycker epic mickey ser väldigt bra ut personligen

Looks good, real good! now try this on for size.

Snyggaste Wii spelet är Rune factory Frontier, mys factor 9000+


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

det är fortfarande wii -_-

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

MFC
Medlem

epic fail


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar