Vampire: The Masquerade uppdaterat

Robot
Vampire: The Masquerade uppdaterat

Fansen fortsätter att uppdatera rollspelet vars utvecklare gick i konkurs.

#vampire-the-masquerade-bloodlines, #troika


Medlem
Vampire: The Masquerade uppdaterat

Vad är Plus-edition?

Medlem

Oooohh.... Vad länge sedan jag spelade!!! Måste gräva fram CD:n och installera igen ^^

Skrivet av MaXMC:

Vad är Plus-edition?

Det finns två olika varianter av fan-patcherna som släpps: Basic och Plus. Basic fokuserar endast på att fixa buggar och återställa innehåll som utvecklarna lämnade ute pga tidbrist innan release. Plus-versionen lägger även till "förbättringar" och nya features som moddarna tycker är coola, och så.

Jag började spela detta för första gången bara några dagar sen. Har inte riktigt hunnit sjunka in i det än, men det verkar kunna vara sjyst nog.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Är inte det här bevis på att alla vi VTM fans verkligen vill ha ett nytt spel i serien!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Stötte på en av dom skummaste buggarn i det här spelet. Jag lyckades ta mig in i en av filmsekvenserna på nåt jävla vänster, sprang runt där och kunde inte hitta ut, NPCarna hade buggat fast sig. Fanns en knapp där också som man kunde trycka på men då börja skiten bara om igen. Jävla traumatisk upplevelse det där!

Javas har rätt.

vi/JAG/oss kräver en uppföljare till VTM.
Typ Deaus ex 3 med toreadors och spökliga hotell.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Riktigt trevligt
Man kanske ska installera spelet... igen.
Tusan, man slutar ju aldrig spela det där.
Jag ska nog börja om igen med en handgemängsfarbror,
vapnen i spelet är ju rätt så klena jämförda med nävarna


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Javas:

Är inte det här bevis på att alla vi VTM fans verkligen vill ha ett nytt spel i serien!

Det närmaste vi kommer till en uppföljare är nog World of Darkness Online. Men visst hade det varit underbart. Får ta och tanka ner patchen.

Medlem

Älskar det här liret, tyvärr var det buggat i original versionen så man måste fuska sig förbi en del av det


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Sitter och lirar Black Ops atm men nu måste jag ju installera det här spelet igen också, stackars mig.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag köpte det på steam för en dag sedan, när jag installerade det kom det upp att jag hade för lite minne, patchade och då fungerade det, men när jag såg att Texturerna var så dåliga fixade jag 7,5 patchen. Allt fungerade tills jag kom till första loadingscreenen där 50% av gångerna "dör" spelet. har ingen aning om vad jag ska göra

Medlem
Skrivet av Damurus:

Jag köpte det på steam för en dag sedan, när jag installerade det kom det upp att jag hade för lite minne, patchade och då fungerade det, men när jag såg att Texturerna var så dåliga fixade jag 7,5 patchen. Allt fungerade tills jag kom till första loadingscreenen där 50% av gångerna "dör" spelet. har ingen aning om vad jag ska göra

Hade samma problem när jag köpte häromveckan, testa installera om och lägg bara in dll filerna från senaste icke officiella patch. Jag löste det med den åtgärden.

1
Skriv svar