Gran Turismo 5 får äntligen releasedatum

Robot
Gran Turismo 5 får äntligen releasedatum

Spänn fast säkerhetsbältena för den 24 november släpps äntligen det osannolikt försenade Gran Turismo 5.

#gran-turismo-5


Medlem
Gran Turismo 5 får äntligen releasedatum

THIS WILL BE MY REASON FOR BUYING A PS3!

Medlem

ÄNTLIGEN!!!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

I underrubriken står det 25nov, och i nyheten står det 24nov... VILKET ÄR DET!?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Redaktör
Ponny

Den 24 ska det vara! Det är fixat.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Detta lär bli ännu ett ps3 spel som kommer få högt betyg grafiskt, men lägre spelmässigt.
En femma lär det knappast få på FZ iaf.


signatur

Knower of the unknown

Efter det här måste väl GT5 få högsta betyg och epitetet "överlägset bästa racingsimulatorn evar!" av ungefär alla publikationer för att det ska ha varit värt väntan.
Inte för att jag har väntat, men... för de flesta andra PS3-ägare, menar jag


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Shit, tänk om de sug?

Medlem
Skrivet av BingoBerra:

Detta lär bli ännu ett ps3 spel som kommer få högt betyg grafiskt, men lägre spelmässigt.
En femma lär det knappast få på FZ iaf.

Neej skoja inte, Gran Turismo 3 fick 10/10 av Super Play för hållbarhet, om jag inte minns fel.. GT äääär inte bara grafik!!!

Såååå taggad f ö!! :D:D!!!111oneelvasqrt(121)

Medlem

detta borde man inte tro på förrän man ser det på hyllorna i butikerna... -_-

Medlem

YES!


signatur

Meep!

Medlem
Inaktiv

Ta det lugnt.. först ska spelet släppas

Medlem

Blir säkert så att dom hittar på nått att putta fram release datumet lite snart igen ska ni se

För övrigt så kommer jag gå och köpa det när det väl kommer till butik

Medlem

Finallyyyyyyyyy!

Medlem

Jag fick ett mail från spelbutiken där jag förbokat det, där står det att det kommer den 30 nov, men kommer det tidigare så är ju det bra

Medlem

Spelet är redan tryckt på skiva sen 2a november, så det blir inte uppskjutet igen.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av BingoBerra:

Detta lär bli ännu ett ps3 spel som kommer få högt betyg grafiskt, men lägre spelmässigt.
En femma lär det knappast få på FZ iaf.

Gran Turismo har alltid erbjudit en hög körkänsla, tom ettan hade bra känsla. GT5 kommer få höga betyg, och inte bara för grafiken utan för att det är ett välutvecklat spel som slår konkurrenterna på fingrarna inom det mesta.

Medlem

In-Seat filmer man sett på YT talar för att det kommer bli riktigt jäkla grymt

Medlem
Citat:

Nürburgring 24h Time / Weather

I came...

Medlem
Skrivet av Ballong:

Shit, tänk om de sug?

Då jag klipp hans tung!


signatur

"No country for old Gamers"

Inaktiv
Skrivet av Mahone:
Skrivet av BingoBerra:

Detta lär bli ännu ett ps3 spel som kommer få högt betyg grafiskt, men lägre spelmässigt.
En femma lär det knappast få på FZ iaf.

Gran Turismo har alltid erbjudit en hög körkänsla, tom ettan hade bra känsla. GT5 kommer få höga betyg, och inte bara för grafiken utan för att det är ett välutvecklat spel som slår konkurrenterna på fingrarna inom det mesta.

Forza med Kinect...

Medlem

Inte för att jag varken spelar GT5 eller Forza... Men Kinect för bilspel? Du skämtar... force feedback är ju ett måste i bilspel...

Förresten vilka rattar fungerar till PS3:an?

Avstängd
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av BingoBerra:

Detta lär bli ännu ett ps3 spel som kommer få högt betyg grafiskt, men lägre spelmässigt.
En femma lär det knappast få på FZ iaf.

Gran Turismo har alltid erbjudit en hög körkänsla, tom ettan hade bra känsla. GT5 kommer få höga betyg, och inte bara för grafiken utan för att det är ett välutvecklat spel som slår konkurrenterna på fingrarna inom det mesta.

Forza med Kinect...

Om de lyckas med att fixa lagget med kinect så kanske det går att köra någorlunda bra. Men hur ska de lösa problemet med att man blir sjukt trött i armarna av att hålla de uppe i luften och "låtsas"styra?

Medlem

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Inte för att jag varken spelar GT5 eller Forza... Men Kinect för bilspel? Du skämtar... force feedback är ju ett måste i bilspel...

Förresten vilka rattar fungerar till PS3:an?

Typ alla. Har ratten USB kontakt så funkar den till PS3.

Medlem

Inte första gången GT5 har ett releasedatum. ~20nov annonserar PD att herr gran turismo himself kommit på att det måste till mer justering av spelet för att nöja fansen... och sig själv. Release Q1 2011.

Skämt åtsido, tror det är omöjligt för dom att faktiskt tillkännage ett datum 2 veckor innan release och sen skjuta upp, så nu är det troligtvis på riktigt.

Frågan som dyker upp nu är hur jag ska lura iväg flickvännen så jag kan sitta där framför PS3an som så länge önskat svälja GT5 skivan.

Medlem
Skrivet av BingoBerra:

Detta lär bli ännu ett ps3 spel som kommer få högt betyg grafiskt, men lägre spelmässigt.
En femma lär det knappast få på FZ iaf.

Det är svårt att veta på förhand...

Skrivet av Edd1e:

Sauber Mercedes
Spenderade förra helgen med att vinna den i GT4
Först Nurburgring 24H och sedan Formula GT...

Tycker att de överdriver så mycket med Nissan, Honda osv. som vanligt, men de får antagligen bra betalt för att inkludera alla fyrtioelva modellerna.

Medlem

Dags att släpa in playseat och g25 till tvn då. Vore najs om man inte fick reda på nåt releasedatum, utan att spelet bara en dag låg i brevinkastet!

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:

Inte för att jag varken spelar GT5 eller Forza... Men Kinect för bilspel? Du skämtar... force feedback är ju ett måste i bilspel...

Förresten vilka rattar fungerar till PS3:an?

I princip alla som har usb!

http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/117337-gran_turis...

12
Skriv svar