SSD och Astronauter

Medlem
SSD och Astronauter

Efter en natt av tungt testläsande och beslutsångest så är min OCZ Vertex 2 på väg. Läste på en massa forum att Corsairs Force-serie ibland har en tendens av att råka ut för BSoDs, d.v.s. "Blue Screen of Death". Och även om risken är liten så är det inget jag ville råka ut för, så jag köpte OCZ varianten av den megapopulära Sandforce 1200 controllern. Passade även på att slänga med en ny DVD-brännare då fronten på den jag har nu är borta, samt att den är av dinosauriestandarden IDE. Nu kanske ni undrar varför jag nämnde Astronauter i titeln? Mitt svar är:

Take it away Marco!

#blogg

SSD och Astronauter

Bra val, skippa Corsair och plugga in Gilbert... Jag kan spela Scarified förresten Jag och en polare brukade använda den för att testa trummisar en gång i tiden, bara en klarade den.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gilbert for king! Wow, kan du solodelarna också? Isåfall får du gärna visa mig dom nångång!

Harmonidelen förenklade vi till två strängar istället för tre och slapp stringskippingen, får kolla om jag fortfarande kommer ihåg allt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja, det är ju string-skippingen som är jobbigast. Vet inte om jag har tillräckligt långa fingrar, får prova helt enkelt! Resten är överkomligt

Medlem

Naj. Hoppas inte min Corsair får dödsfärgen och blir blå. -_-

1
Skriv svar