Kinect på 23 kvadrat

Redaktör
Ponny
Kinect på 23 kvadrat

Jag lånade hem en Kinect från redaktionen. Det blev en... trång historia. Efter att ha kånkat ut köksmöblerna i hallen, vridit hela TV-bänken ett halvt varv (tjockistelevisioner väger som faen) och parkerat på en liten kvadratmeter mellan datorn och sängen, ja, då var jag redo att köra.

"Vi tänkte på Kinect, men vi trodde inte att människor skulle orka gå tolv ronder i boxningsringen efter en tio timmar lång arbetsdag." Sagt av Fight Nights producent till mig förra veckan i London. Jag tyckte att det lät som ett svepskäl, men nu förstår jag vad han menar. Jag orkade helt enkelt inte hoppa och vifta.

Lösningen? Kinectimals så klart. Det var ju sött och gulligt så jag ville kräkas. Tyvärr gjorde just katten det. Alltså; inte den i spelet utan min egen IRL-katt, Henning. Mysigt.

[ia=23004; large]
Fyra personer? Skämtar ni?

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Skägg.
10 Chambers
Kinect på 23 kvadrat

Hur reagerar djuren på de digitala? Katterna alltså, inte praktikanten.


signatur
Redaktör
Ponny

Med tanke på att de redan avskyr varandra så kan du ju tänka dig hur ytterligare en lurvig sak tas emot... mig accepterar de i alla fall - om än knappt.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Kinect säls ju förr mycket dyrare en vad det kostar att göra dom. Jäkla penga snåla microsoft.

1
Skriv svar