Brotherhood - se lanseringstrailern

Robot
Medlem
Brotherhood - se lanseringstrailern

Ser sweet ut ;D
Gillade ettan tills det blev för enformigt, tvåan har jag inte spelat än. Får nog köpa mig tvåan innan jag lirar detta

Medlem

Gillade inte ettan men tvåan var riktigt bra så det blir köp på detta med.

Medlem

*gåshud*


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Medlem

Har gillat hela serien hittentills. Blandingen av historiska miljöer med konspirationsandan gör detta spelet så himla bra. Ezio, Here I come.


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Ser väldigt varierat ut :)...*dräggel* men pc version så sent som vanligt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Medlem

Mumma! Förbokat och klart!

Medlem

Collectors Edition PS3 är bokat! Ska bli grymt kul att spela!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Gillade ettan, STORMFÖRTJUST i tvåan.. Tänkte inte intressera mig för Brotherhood utan sukta efter trean.. Men jag kan fan inte låta bli, känner mig som... ett litet barn på julafton!!

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar