Se Sub Zero i Mortal Kombat 9

Robot
Se Sub Zero i Mortal Kombat 9

Coolaste slagskämpen visar upp sig.

#mortal-kombat


Medlem
Se Sub Zero i Mortal Kombat 9

Stört vilka minnen som kommer när man ser på detta. Minns hur jag och min brorsa hyrde en sega mega drive med mortal kombat 1 när vi var på besök hos några bekanta i en vecka. Spelade det spelet galet mycket. Fightingspelen har kommit långt sedan dess, men jag har i princip inte spelat ett enda mortal kombat som inte varit i 2D. Kanske ska man prova på serien igen.

Mortal Kombat 9 ser verkligen ut att bli riktigt bra.

Medlem

ja ser onekligen bra ut, skönt flyt i rörelserna... När kommer det ut?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Det här är första Mortal Kombat som jag sett fram emot på länge, det har bara gått utför mer och mer sen MK4

Inaktiv

Favorit MK kämpen är helt klart Scorpion, " Come over here"
och sen så är du färdig.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

Sub effing Zero. Mannen som är anledningen till att spel fick åldersmarkeringar

Medlem
Skrivet av BingoBerra:

Favorit MK kämpen är helt klart Scorpion, " Come over here"
och sen så är du färdig.

Du menar "Get over here!".

Medlem

Sub-Zero är enkelt den coolaste karaktären från MK. Ser verkligen fram emot detta spelet.

Medlem

Oj finns många coola karaktärer i MK serien. Baraka, Sub-Zero, Scorpion, Reptile, Motaro mm. Är så brutala om man jämnför andra fighting-serier.

Guld att det kommer ett nytt spel

Medlem

Sub-Zero har bannemig varit min favorit igenom alla år av Mortal Kombat-spelande! Får nog bli ett köp av MK9 så man iallafall har ett bra fightingspel att lira (tröttnade ganska snabbt på Street Fighter 4/SSF4 samt Tekken)!

"Killian, here's your Subzero, now plain zero!"


signatur
Medlem

Det var väl inte Sub Zero?
Säger ju i trailern att killen tog sin brors "code name" och blev den nya Sub Zero.

Inaktiv

Hoppas att man får spela Noob Saibot. Han har alltid varit min favorit efter Kung Lao.

Inaktiv
Skrivet av Håkan:

Det var väl inte Sub Zero?
Säger ju i trailern att killen tog sin brors "code name" och blev den nya Sub Zero.

The name "Sub-Zero" has been given to two different characters in the Mortal Kombat universe. Sharing a similar appearance and set of abilities, the two incarnations of Sub-Zero are brothers, with the younger one coming into the storyline after the older one gets killed by Scorpion before the events of Mortal Kombat II. Hittade det på Wikipedia när jag sökte.

Medlem

"Cool" kille. Hö hö hö--- förlåt!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Aldrig riktigt gillat "flowet" i MK men det är verkligen på tiden att dom går tillbaka till 2D.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av båtsman:

"Ultravål"?

Ultrasvål!


signatur
1
Skriv svar