Dagen innan Gamex är tråkig

Medlem
Dagen innan Gamex är tråkig

För idag har jag en städdag. Suck.

Har ägnat över en timme att städa toaletten och duschen, efter att jag hade torkat golvet i badrummet så råkade jag såklart sparka till hinken med smutsvattnet, så att vattnet for ut över golvet, det var bara att börja om. Som tur har jag en fantastisk spellista på Spotify enbart för städning som består enbart av metal, som tar ut aggresionerna åt mig. Är nu inne på halvlek och har bara dammsugning och golvtorkning kvar, därför unnar jag mig en kopp kaffe och spanar in mässgolvet via FZ:s livesändning. Ser härligt avslappnat ut härifrån faktiskt. Såg också på ett bildalbum på SweClockers att de delade ut gratis posters och cupcakes, inte fel det heller.

Imorgon är min dag dock. Ska för första gången kolla på en cosplay-tävling, kolla vad DICE ställer till med och såklart kolla om de närvarande på FZ-redaktionen lever, vilket jag hoppas att de gör. Får se till att spela av mig där när jag kan, har spelat Heroes of Might and Magic III i två veckor nu. Ett fantastiskt spel, men nu har jag nästan spelat alla banor, fått alla magier, maxat alla hjältar etc. Har till och med fastnat för Necropolis, vilket skrämmer mig lite.

På tal om någonting helt annat, nämligen öl, så var jag och min bror och provade lite öl på Bishop's Arms för tre veckor sen och hittade en riktigt smakrik belgisk fan. Chimay Blå heter den och smakar riktigt mustigt!

Trevlig helg allihopa!

#blogg

Medlem
Dagen innan Gamex är tråkig

Har städning på schemat här också, men efter den här läsningen blev jag mest sugen på öl


signatur

no remorse

Medlem

Ja, en belgare då och då är aldrig fel. Jag måste varna dig om Chimay Blå däremot, drick den sist eller endast om du ska prova den, för om du dricker den före ett annat öl, så kommer den andra ölen smaka som vatten

Medlem

Städdag är ju sådär. -_-

Ska också till Gamex idag. Whata coinkidink!

"It's been a hard days night, and I've been working like a dog..." Bra jobbat, det bygger karaktär...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
inK
Medlem

Haha, lustigt. Jag och ett par vänner var ute i torsdags och hamnade på en bar med belgisk afton. Mannen i baren lurade på oss en 3 liters-flaska Chimay!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

3 litersflaska!? Hur gick det?

inK
Medlem

Flaskan var inga större problem. Vi var tre stycken som kom dit och där satt redan fyra personer innan oss som vi också delade med oss till. Men kvällen, för min del, slutade ändå riktigt illa. Men det p.g.a andra starka drycker.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Jaha, då blev det ju precis lagom! Starka drycker är lömska säger jag bara

1
Skriv svar