Crytek: "Crysis kan bli lika stort som Call of Duty"

Robot
Crytek: "Crysis kan bli lika stort som Call of Duty"
Medlem
Crytek: "Crysis kan bli lika stort som Call of Duty"

då får din akkt göra ett spel som är mer en ett täst på din dator.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

kan mycket väl hända att dom blir bättre...ibland blir man lite trött på spel som släpper 100x olika versioner av spelet med lite nya vapen...
första crysis var magnifikt lir och själv är man inte den största beundraren av CoD för jag tycker att alla jag lirat är i princip det samma förutom ny grafik, fysik och lite nyare vapen...annars är skiten desamma


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Ajo, eller hur.. För Första crysis var ju verkligen ett spel för medelsvenssons dator...

Första Crysis var inte ens bra.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Helt rätt, inte skulle jag heller nöja mig med låga siffror.

Medlem

kan dom väldigt väll bli då dom senaste cod spelen är över hypade och verkligen inte så super bra som alla får sig att tro.... sen var ju cry väldigt snyggt OCH bra

Medlem

Snyggt, visst. Värdelöst, visst.

Medlem

höhöh, han måste ha rökt på

Medlem

Tycker multiplayer videon från crysis 2 såg rätt frän ut. Om de bjuds på mer av allt det bra vi är vana vid plus lite nya saker istället för bara massa nygammalt så kan de mycke väl bli populärt.

Medlem

Ja varför inte? Har i dagarna börjat spela igenom Crysis för tredje gången. Skulle egentligen bara testa min nya dator men jag fastnade. Helt klart ett härligt och underskattat spel. När man spelar igenom andra gången så märker man hur mycket det inbjuder till strategi och olika lösningar.

Kan bli riktigt intressant om de får till en bra multiplayer.

Känns som många blev sura för att de inte kunde spela på MAX 1337 SETT1NGZ!!1 på grafiken när spelet kom ut och sen dess har de inte kunnat släppa denna fruktansvärda oförrätt. Sen att Crysis var sagolikt snyggt även på Medium räknades liksom inte... ^^

Inaktiv

När Crysis är mer än ett techdemo så är det väl möjligt. Stort betyder dock inte bra...

Medlem

Nej


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Såna här påståenden får dom bara att verka oseriösa. Vad baserar han detta på förutom önsketänkande?

Crysis sålde väl inte otroligt dåligt men var ju inte nånstans i närheten av något CoD spel.

Inaktiv

Jag gillade varken Crysis eller Warhead. Spelet ser strålande ut, men usch... jag gillade verkligen inte spelen.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

@morfin91
Shit vad jobbiga folk är... -__-
Det första spelet var riktigt bra, sen att folk bashar det bara för att de inte kunde köra det på de högre inställningarna i grafiken är en annan sak. Spelade ju ingen roll att det såg bättre ut än det mesta annat de hade på sin dator om inte de kunde köra i de högre inställningarna.

Uppföljaren verkar grym och de har inte direkt mesat när de menat optimerat spelet för konsolerna. Ser sjukligt bra ut och konkurrerar ut flera exklusiva titlar. <_<


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jag var med i den stängda betan till Xbox å i betafas imponerade det inte speciellt mycket, men tycker nästan att något annat spel ska ta över fps tronen, börjar bli lite uträttande med typ 7 spel med samma namn.

Så man får väl ändå hoppas att crysis 2 blir något värt tiden

Medlem

Snabb producerat linjärt script-fest?

Medlem
Skrivet av robineng:

När Crysis är mer än ett techdemo så är det väl möjligt. Stort betyder dock inte bra...

Crysis har alltid varit mer än ett techdemo. Ett av de bästa actionspelen på flera år med oöverträffad variation. Till skillnad från konkurrenterna så blev du inte tvingad till ett spelsätt mot fiender som respawnade tills du nådde en viss checkpoint.

Att Crytek inte klarade av att knyta ihop storyn och därför slängde in spelvärldens tråkigaste aliens (strax efter Chimeras ) är en annan sak.

Inaktiv

men dröm på...


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

man gör inte ett supersnyggt spel som 10 % kan spela någonlunda bra och tro att de kan bli lika stora! då får man verkligen lägga ribban något helt annanstans.


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

ett gott skratt förlänger livet som sagt.

Medlem

haha nja det är nog lite väl å ta i, call of duty har blivit så pass populära genom åren att rubba det krävs nog ett mirakel.

Medlem

jao jag kunde inte köra det på max ment jag gillade det ändå inte ganska ihålig atack...smak är något som skiljer från person till person-jag bry mig inte särdeles om grafik händer att jag damma av nån gammal klassiker för att den är bra inte för att grafiken är snygg. sen när jag spelar så maxar jag vad min burk klara man behöver inte vara bakåtsträvare för att gilla bra spel.

Medlem

Om dom börjar göra bra spel så är det inte omöjligt... Tills dess...

Medlem

"...som världens genom tiderna största FPS-serie."

Ingen liten grej att skriva, stämmer det?. Tänker t.ex. på Counter-Strike-eran, när det spelet var som störst. Eller är det verkligen så att CoD är ännu större än så?

Medlem

Meh. Har ingen analys om hur stort Crysis-serien kan bli men nog fan är den bra och i min åsikt även bättre än CoD.

Fuck yeah Crysis hur som helst!

Medlem

Kan bara hålla med KatOne!

Crysis är ett riktigt najs spel som man hänger med i handligen och blir halvt uppslukad av. Tycker att CoD rör till det lite väl mycket.
Tyckte inte om Black Ops, spelade ut Single för 10 min sen. Hade hellre varvat Crysis en gång till!

Medlem

Haha lol på marketing tjommar.
Med det sagt, jag kommer köpa crysis 2 och jag har inte köpt, eller planerar att köka, black ops.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Inaktiv

Crysis har ju fan grafiken men i slutet av dagen så är det ju multiplayer gameplay som vinner.

Ipad tävling man kan vinna en Ipad ! https://mostinvincible.com/154

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

12
Skriv svar