Castlevania: Lords of Shadow

Robot
Castlevania: Lords of Shadow

Det har äntligen blivit dags för vampyrsäsong igen. Men saker och ting är inte längre som de brukar när Castlevania gör entré på den stora scenen igen. Gör plats för årets största överraskning.

#castlevania-lords-of-shadow, #mercury-steam, #castlevania, #bayonetta, #shadow-of-the-colossus


Medlem
Castlevania: Lords of Shadow

Bra Review, funderar på att plocka upp detta när det kommer ut

Medlem

Demot var riktigt najs! blir nog köp!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Nice, jag är väldigt sugen på detta.

Vill ha en rescension på Enslaved också, för jag har inte bestämmt mig än vilket jag ska plocka upp.

Medlem

Demot var verkligen trevligt, det kan nog bli ett köp när det har sjunkit lite i pris.

Stämmer det förresten att 360-versionen fryser till i ungefär en sekund varje gång man gör en "finisher" som jag har sett på en del recensionsfilmer?

Medlem

demot?? HUH måste testa dock känns det som att ja kmr köpa spelet o geeka ut det på en helg, jag blir helt fast i rpgs blir väll att köpa ngra av dem lite äldre stor titlarna först o n'r deta sjunker i pris blire väll ett köp


signatur

Rwa?

Inaktiv

Kolla gametrailer reviewen också innan ni köper. Den gjorde mig något skeptisk

Medlem

Va? Castlevania utan Dracula? Är inte det lite som att äta glass utan glass?

Skrivet av jonne_man:

Kolla gametrailer reviewen också innan ni köper. Den gjorde mig något skeptisk

Både GT, Gamespot och IGN hängde upp sig på de negativa aspekterna av gameplayet och satte lägre betyg än de flesta andra siter och publikationer. Beror väl på hur irritations-resistant man är. Själv var det ett tag sen jag såg ett så här stiligt spel, och det är inte en fråga om om, utan när jag köper det.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Fastnade direkt efter ha spelat demon
Bra att dom har lyckats med ett 3D Castlevania.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

jag gillade demot men jag är en som har lite svårt att sitta stilla o titta på en film sekvens, får dock se, demot var de inget fel på iaf.

Medlem

Tveklöst ett köp, har väntat så förbannat länge på detta. Skönt att det inte slutade i en totalflopp som skönhetsmissarna i serien på Nintendo 64.

Medlem

najjjjjjjjjjjjs jag ska lätt köpa

Medlem
Skrivet av Dashiva:

Va? Castlevania utan Dracula? Är inte det lite som att äta glass utan glass?

nej det är som att bästella en strut och får en pigelin ;P


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Efter att ha provat demot så blev jag helt såld! Förbokat och klart! Längtar tills release!

Inaktiv

Tycker det var as bra, långt spel också, skönt att man fpr lite för pengarna liksom till skillnad fårn andra singelplayer spel.

Vinn en ipad : You just have to find a youtube link to share, just like i did. Please vote on my video! https://mostinvincible.com/154

Inaktiv

Grymt spel!

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar