Utvecklingen av ultrabrutala Postal 3 i slutskedet

Robot
Medlem
Utvecklingen av ultrabrutala Postal 3 i slutskedet

Fult som stryk är det iaf.

Medlem

ser ut som hitman blood money...


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Dom skulle ha släppt de här för flera år sen, för nu är det utdaterad grafik, och de skulle ha varit first person.

oan
Medlem

Grafik är inte allt. Jag blir bara glad när små skumma utvecklare går utanför ramarna. Postal 1 är helskumt, men samtidigt skönt, och Postal 2 hade humor. Tråkigt med tredjepersonsvyn, men det ska bli intressant att se vad de har fått till.

Medlem

Alltid älskat Postal spelen, Brutalt,Komiskt ja heltenkelt Sjuka, Tror nog detta kan vara något

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Alltid älskat Postal spelen, Brutalt,Komiskt ja heltenkelt Sjuka, Tror nog detta kan vara något

+1!
och alla postal dudes kommentarer i 2an <3

Medlem

"Health pipe my ass! That thing's addictive!"


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Postal 2 är sannerligen ett unikt fall.
Jag ser faktiskt fram emot detta.

Medlem

Burn a book, save a tree! Underbara spel:)

Tråkigt att så många har svårt att se humorn i det! Alla dumma feta amerikaner och övriga världen


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Måste hålla med om att grafik är inte allt, Nu för tiden sattsar dom enbart på grafik nästan, & kastar ut spelen så fort som möjligt, spelen blir kortare & det är nästan så man kan höra ytterplåten på datorn vilja knyckla ihop sig för alla buggar som medföljer.

Så det kan vara medelmåttig grafik & bra spel känsla + stabilt optimerat isället. Så slipper vi många buggar & dyligt.

Medlem

Jag längtar som fan efter Postal 3! Fast det är riktigt synd att det inte är fps stil på spelet


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ja säga vad man vill om Postal spelen men de försöker iaf att vara annorlunda, till skillnad från majoriteten av spel idag som inte ens försöker.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

Medlem

det gick åt helvete med detta eller?

1
Skriv svar