Red Dead Redemption-buggar

Medlem
Red Dead Redemption-buggar

Lite fler underhållande buggar. Den här gången från Red Dead Redemption. De här är inte lika harmlösa som de du hittar två inlägg nedan detta. Spelet var tvungen att startas om för att funka. Det gör dock ingen skillnad, det är jäkligt bra iaf. Inget i livet är väl 100%, så varför ska spelen vara det?

<object width="496" height="304"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rWkz1cmltTw?fs=1&amp;hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rWkz1cmltTw?fs=1&amp;hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="496" height="304"></embed></object>

Har du inte sett The Running Man i CODBO, kolla på den filmen. Den är charmigare, även om jag gillar när hästarna står i luften i den här filmen.

#blogg


signatur
Medlem
Red Dead Redemption-buggar

[SPOILER VARNING]

Jag stötte på en bugg som jag kommer ihåg på RDR på PS3. Det är nått uppdrag där man ska stoppa ett tåg så att tåget inte flyger ut från en trasig bro. Grejen för mig var att när jag hade stoppat tåget går John Marston fram för att stirra ner i ravinen från den trasiga bron, istället går han fram och stirrar rakt ner PÅ bron(som inte ser trasig ut längre).

Denna bugg var en riktig game ruiner.

Samma uppdrag som ovan, jag klarade uppdraget och när marston stirrade ner, for tåget förbi. Rakt över den icke existerande bron.
Jag kunde inte tro mina ögon, och allt jag kunde tänka var på Tillbaka till framtiden temat.
Mest episka referensen som fanns i spelet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Kommer inte ihåg fulla namnet på Tillbaka till framtiden-bron, eller avgrunden. Men de blev döpt efter Michael J. Fox western-alias: Eastwood. Eastwood Canyon eller vad nu resultatet blev.


signatur

Tror du min upplevelse kan ha på något sätt varit programmerad för att ge refen mer tyngd. För det låter för bra för att vara sant.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Bra fråga. Jag kommer inte ihåg vad som hände riktigt själv. Var bra länge sen jag spelade och när jag gjorde det sträckspelade jag för att hinna klara spelet innan jag skulle bort i fyra veckor.


signatur
1
Skriv svar