Skaka loss med Zumba Fitness

Robot
Medlem
Skaka loss med Zumba Fitness

Let's Zumba!

Medlem

Gud hatar reklamen som spammas på 6an hela tiden


signatur

B lup

Medlem

Det är den värsta reklamen jag vet.
Titta, du kan gå ner i vikt om du rör på dig...
No shit Sherlock.

Medlem

alla games borde skaffa detta för att gå ner i vik för alla vet ju att vi är så tjocka och inte alls underviktiga


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Amen vafan, ska man nu inte få slippa zumba-reklam på fz ens!?

Medlem
Inaktiv
Skrivet av morfin91:

alla games borde skaffa detta för att gå ner i vik för alla vet ju att vi är så tjocka och inte alls underviktiga

Om man har så tråkigt som jag ibland och ser på hela, så märker man att det till och med står att Zumba inte kan användas för att gå ner i vikt, om du har en bra diet och motionerar så kan Zumba funka dock.

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av morfin91:

alla games borde skaffa detta för att gå ner i vik för alla vet ju att vi är så tjocka och inte alls underviktiga

Om man har så tråkigt som jag ibland och ser på hela, så märker man att det till och med står att Zumba inte kan användas för att gå ner i vikt, om du har en bra diet och motionerar så kan Zumba funka dock.

Är inte det ganska självklart? Tränar du och sedan vräken i dig 2L glass och 1½ pizza så går du nog inte enr särskilt mycket.

Medlem

Säga vad man vill om videon, men hon är förbannat fin o se på.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Varför har de inte Stacy Keibler som dansare, snyggast i Zumbareklamen!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av conthox:

Säga vad man vill om videon, men hon är förbannat fin o se på.

Hon är nog inte en förfetad wow eller cs spelare...

Inaktiv

Hallå¨? haha. Passar detta in på FZ?
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar