Alla 1031 bilarna i Gran Turismo 5

Robot
Medlem
Alla 1031 bilarna i Gran Turismo 5

Oj...Nice! Men har dom verkligen inte med något bilmärke som börjar på någon bokstav efter N?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Om du kollar länken i artikeln ser du alla bilar. Saknas ca 300 bilar ovan.


signatur

49% bastard, 51% son of a bitch.

Medlem

Uggabugga! Ja, vårt boxsystem förintade tanken på så många rader, så fick bli två boxar. Tudefjäs!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Men var fanken är Gogomobilen??? Och batmobilen...
hade hellre sett mer banor än bilar med samma märke i olika årgångar

Medlem

S Volvo 240 GLT Estate '88

Jag som övervägde att inte köpa det. Men nu har jag förbokat det.

Medlem

S Ferrari F40 '92 <- Gammal lista. F40'n och ett par till är justerade i den nya listan.

Medlem

För många riskokare.

Medlem

1031 bilar, kommer ihåg 2an då man bara i stort sett bara körde med piken och nissan 180. Men det finns säkert nån achievment att vinna ett lopp med varje bil.

Medlem
Skrivet av Clabbe:

1031 bilar, kommer ihåg 2an då man bara i stort sett bara körde med piken och nissan 180. Men det finns säkert nån achievment att vinna ett lopp med varje bil.

Inte enligt denna. Däremot att äga varenda bil

Medlem
Skrivet av kebbe:

För många riskokare.

Haha jo för det är bättre att åka omkring i en jänk aka pråm, finlandsfärja eller blysläde?

Men det var ingen dålig lista, riktigt imponerande. Får hoppas på att ljuden påminner om ljudet från bilen i verkligheten. Det vore toppen på moset eller vad man säger.


signatur

- Wiiga -

Medlem

1031 bilar, jadu men frågan är ju hur många det finns då man plockar bort alla som är identiska förutom nån liten detalj som bara den mest anala fanatikern bryr sig om, (hrmmhrmm Kazunori Yamauchi t.ex.) Hff, jagmenar TRETTISOSEX jävla Skylines och 22 Mazda fjantMiata, varav säkert hälften endast har nån kosmetisk skillnad som nån dekal eller nått.

-Dom kunde väl förfan sliceat listan till hälften och istället modellerat "premium" interiör till allihopa.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

14 olika version av Subaru Impreza WRX STi, härligt.

Medlem

Ingen bmw e30!! Illa...

Ingen Saab alls heller!? WTF!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem
Skrivet av BlåMes:

Ingen Saab alls heller!? WTF!

Jo, det var tråkigt.

Medlem
Skrivet av Wiiga:
Skrivet av kebbe:

För många riskokare.

Haha jo för det är bättre att åka omkring i en jänk aka pråm, finlandsfärja eller blysläde?

En finlandsfärja går framåt. En riskokare står och rostar på parkeringen medan plasten spricker.:up:

Medlem

menar ni allvar att ni orkade läsa alt :PPPP


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

menar ni allvar att ni orkade läsa alt :PPPP

Ja om man är intresserad?

Inte speciellt långt heller.

Folk har ju läst bibeln.


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Asså jag fattar inte, de kan ta med en Volvo 240 Kombi, men inte en Volvo 242 turbo eller 242 Grupp-A racingbil. Dåligt

Medlem

Måste fråga, är väldigt dålig på bilmärken etc... Är det så att anledning till att de får ihop så många bilar är tack vare att det är samma "bil" fast med andra "stats"? Alltså annan motor, trim whatever? Då är det ju inte speciellt imponerande om man kollar på listan.

Men men, bilspel är inte min grej men känns som det är överhypat om så är fallet.

Medlem

Svårt att överhypa det som vart spelvärldens bästa bil spel fram till GT4. Har svårt att tro att 5an kommer bli annorlunda, ett ruggigt bra spel lär det vara

Medlem

Oh, C30 som premiummodell! Det gillar vi.. alltså jag och jag. Nog om kluven personlighet..
Det känns som det kommer ta en stund innan man hunnit dra en virtuell repa med samtliga fordon. Hoppas det finns en final achievement för detta så de med OCD-störningar får något att bita i

EDIT: Förlåt, kära PS3-vänner! Jag menar såklart en trophy och inget annat!


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Tråkig lista. Alla japanska märken har drivor med bilar som bara skiljer årsmodellen åt. Kika bara på Nissan, Mitsubishi & Honda för att nämna ett par.
Sen har dem inte ens med min scirocco ._. men ett flertal Lupo:s fick dem med. Lyckat!

Medlem

coolt, ser riktigt roligt ut, men många bilar gör inte spelet bra och att vänta 100 år med att släppa det gör inte saken bättre.

Medlem

Älskar alla Race Cars från sent 80- till tidigt 90-tal.
Kul att de får vara med igen

Medlem
Skrivet av kaealy:

Måste fråga, är väldigt dålig på bilmärken etc... Är det så att anledning till att de får ihop så många bilar är tack vare att det är samma "bil" fast med andra "stats"? Alltså annan motor, trim whatever? Då är det ju inte speciellt imponerande om man kollar på listan.

-japp det är precis det det är, det är flera årsmodeller och varianter av dom på många av bilarna.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Att det finns flera olika årsmodeller tycker jag bara är bra, då spelets begagnatmarknad är fantastiskt rolig att leta projekt i. Irriterar mig mer på när det är femtioelva olika Skylines av samma årsmodell men med olika sponsorer.

Medlem

Lustigt att Koenigsegg inte finns med :/

Medlem

Varför finns aldrig min bil (AMC Pacer) med i dessa spel?!? Det är ju världens grymmaste bil!

Medlem

Lite trist att de inte har premium till alla bilar dock, inte direkt så att de inte haft gott om tid på sig. Är det fortfarande som så att Standard-bilarna bara är bilar kopierade från GT4?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

12
Skriv svar