Medlem
60 000

Ja det börjar bli dags att plocka fram champagneflaskan igen ... inte för att dricka utan för att titta på... den ska inte ÖPPNAS förrän jag når 100 000 views

Under kvällen med lite tur eller under morgondagen går jag i alla fall över 60 000 tittar på sidan (jaja jag vet att det inte är unika views den räknar). Men det är ganska bra ändå

Jag trodde aldrig en foto/spel-blogg skulle få någon uppmärksamhet av det här slaget så det känns verkligen roligt att det är uppskattat.
Jag har länge funderat på vad jag skulle kunna göra för ny "fotoskola" men har inte tillräckligt med ämnen att ta upp tycker jag. Är det någon som är intresserad av något särskilt som har med foto att göra så skriv en kommentar, så kan jag knåpa ihop något säkert!
Dessutom blänger jag på stjärnfrukten varenda gång jag går till Konsum, jag har INTE glömt bort projektet stjärnfrukt, har bara inte fått tummarna ur ännu att göra något med det. Att släppa en stjärnfrukt i ett vattenglas och plåta från sidan känns så gjort, så jag måste komma på något extra vasst för att sticka ut ur mängden. Hmm något med is kanske?

Helgen har annars bestått av en hel del Fallout 3 och jag måste bara säga det (igen) det är FANTASTISKT!! Trodde aldrig jag skulle fastna så för ett tv-spel men jag är verkligen helt beroende. Sena kvällar/nätter och tidiga morgnar... allt för att hinna med ytterligare en quest eller bara för att kuta omkring i Wasteland och samla QP. Är uppe på level 11 nu och har samlat på mig en hel drös med härliga vapen. Jag har hittat min farsa igen men lämnade honom för att göra klart några sidospår. Känner för att dra ut på det så länge det går bara för att ha spelet kvar liksom.

Jag läste någonstans om Behemoths som ska vara superstora och jag gissar elaka mutanter, har ännu inte stött på någon och ser fram mot det med lite skräckblandad förtjusning.

Nu måste jag iväg till köket och se till att potatisen inte kokar över

#blogg

60 000

jag gör vad jag kan för att hjälpa detta ädla mål.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag bockar och tackar! Jag ska göra mitt bästa också, skriva intressanta texter och visa fantastiska bilder

Tack för allt stöd!

Medlem

Gratulerar! Keep the awesome photos coming!

Medlem
1
Skriv svar