Nya Fight Night blir EA Sports första 18+-titel

Robot
Medlem
Nya Fight Night blir EA Sports första 18+-titel

Vill ha!

Medlem

Men är det bättre än 4D Sports Boxing? (som utvecklades av Distinctive Software innan dom blev EA Canada som nu gör Fight Night).

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Men är det bättre än 4D Sports Boxing? (som utvecklades av Distinctive Software innan dom blev EA Canada som nu gör Fight Night).

Om det blir minst lika bra som tidigare Fight Night spel så ja, det kommer att vara bättre.

Medlem

Låter kanske lite knäppt enligt vissa, men gött att höra! Är så jäkla trött på att se utvecklare banta ner innehållet pga. en siffra sådär. Utvecklar man ett spel, får man utveckla det så som man vill ha det.

Medlem

När det kommer till sportspel vet EA hur en slipsten ska dras

Alla tidigare FN spel har varit de bästa fightspelen någonsin. Detta kommer säkert toppa de tidigare i serien.

Hoppas de kommer att lägga in dessa nya saker i nästa års MMA spel också.

Medlem

Fan vad gött! Älskar alla Fight Night spelen, det här lär inte bli något undantag
Satt tidigare och undrade vad mer de skulle kunna tillföra till spelet efter FN4 (slagsmålsmässigt), då det kändes som om att de mer eller mindre nått gränsen med FN4 där bokstavligt talat allt man kunde tänka sig i ett boxningsspel fanns och mycket mer, här är deras lösning, och skön var den också. Så nu är den nya frågan, vad kan man tillföra Fight Night seren efter denna release? Eller kommer det bli som alla NHL/FIFA spelen? Samma spel med nytt fodral och en enda nyhet per spel?
(Nu spelar jag varken NHL eller FIFA spelen, det är endast intrycket jag fått, så jag kan ha väldigt fel där)


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Nu håller jag inte så bra koll på sportspelen, men har inte NHL redan en 18+-märkning?

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Nu håller jag inte så bra koll på sportspelen, men har inte NHL redan en 18+-märkning?

Nej, NHL har en 10+ ESRB rating och PEGI 16.

Medlem
Skrivet av emoless:

Eller kommer det bli som alla NHL/FIFA spelen? Samma spel med nytt fodral och en enda nyhet per spel?

Håller med till viss del, jag har nöjt mig med att köpa Fifa varannat år så man kan få några större skillnader gentemot om man "prenumerar" på dem

Men Spel måste ju uppdateras. Dota är ju ett-typ exempel ( Jag vet.. det är inga kostnader.. ) på uppdateringens inverkan på spelet.
Så raka inte ner på Fifa nu

Vet inte så mycket om NF, men såg trevligt ut och var härligt med de fysiska skadorna. Är det värt att köpa det uppkommande? ( var objektiv, tack!)

Medlem
Skrivet av Latbot:

Vet inte så mycket om NF, men såg trevligt ut och var härligt med de fysiska skadorna. Är det värt att köpa det uppkommande? ( var objektiv, tack!)

FN 4 och de innan har inte direkt lika stora skador, även om de med innehåller blod och svullnader (inte lika mycket dock, högst en blodrand som rinner längst ansiktet i värsta fall).

Angående FN: Champion är det svårt att svara på ifall det är värt. Tror att det mer eller mindre blir som FN4, med en Rocky-story, nya karaktärer, samt mer groteskt. Med andra ord, inte allt för mycket nytt. Nöjer man sig med sådana uppdateringar så är det värt.

Finns i princip inga boxningsspel som kan konkurrera med FN serien (enligt mig), så vill man ha något att spela förutom FN4 så är FN:Champion mer eller mindre det enda valet.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

1
Skriv svar