Heta spel - Call of Duty: Black Ops

Robot
Heta spel - Call of Duty: Black Ops
Moderator | Testpilot
Heta spel - Call of Duty: Black Ops

Bra spel trotts sina fel (Y)


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Äntligen har dom fixat lagget, snabb action precis som COD ska vara.

Men det slår inte battlefield serien

Duger för lite pangande iaf.

Medlem

Underbart, bästa CoD spelet hitills. Jag bara önskar att dom gjorde kartorna liiiite större, eller drog ner max antal spelare per server till 10-12


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

dom har ju glömt det viktigaste!
party funktionen så man kan lira med kompisarna. svårt att komma in på samma server, att komma på samma lag är i stort sett omöjligt!

Fixa ASAP!!

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Äntligen har dom fixat lagget, snabb action precis som COD ska vara.

Men det slår inte battlefield serien

Duger för lite pangande iaf.

Har det kommit en patch under förmiddagen? Min kompis laggade fortfarande imorse.

Men hur som helst är Black Ops det bästa spelet i serien imo, jag älskar spel valutan och möjligheten att köpa kontrakt. Man har helt enkelt alltid ett mål med sina mp matcher

Jag tror att MW2 sålde mindre tack vare IWnet floppen xD Dedikerat ska det vara, ftw


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Cabbe:

dom har ju glömt det viktigaste!
party funktionen så man kan lira med kompisarna. svårt att komma in på samma server, att komma på samma lag är i stort sett omöjligt!

Fixa ASAP!!

Det + rollbacks på stats får dom gärna fixa.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem
Skrivet av zdib:
Skrivet av Cabbe:

dom har ju glömt det viktigaste!
party funktionen så man kan lira med kompisarna. svårt att komma in på samma server, att komma på samma lag är i stort sett omöjligt!

Fixa ASAP!!

Det + rollbacks på stats får dom gärna fixa.

Allt ovan plus fixa vissa buggar, t ex så att man kan kolla Recent games i Theater mode när man spelat på sin EGEN rankade server. :evil:


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Hannu87:

Äntligen har dom fixat lagget, snabb action precis som COD ska vara.

Men det slår inte battlefield serien

Duger för lite pangande iaf.

Har det kommit en patch under förmiddagen? Min kompis laggade fortfarande imorse.

Men hur som helst är Black Ops det bästa spelet i serien imo, jag älskar spel valutan och möjligheten att köpa kontrakt. Man har helt enkelt alltid ett mål med sina mp matcher

Jag tror att MW2 sålde mindre tack vare IWnet floppen xD Dedikerat ska det vara, ftw

Jag lirade under gårdagen och laggade inget. Men då har jag också följt "Fix" som finns på steam forumet.

Håller med, lätt bästa spelet i cod serien.

Medlem

Det är mindre lagg nu men det är fortfarande kvar. Jag har också kört fixarna som jag hittat på forum och de hjälper lite men det är fortfarande inte OK. Jag kör på 1280x720 istället för 1920x1080 och låga grafiksettings bara för att det ska flyta och slippa lagget, och det ska man inte behöva göra om man kollar på hårdvarukraven som Treyarch har skrivit ut för spelet.

BTW jag har
Phenom II x2 550 3.1 Ghz
6 Gb DDR 3 RAM
2 st HD 4890 i crossfire


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Överskönt spel

Medlem

köper spelet efter löning får då är väl alla buggar lösta

Medlem

köper spelet efter löning får då är väl alla buggar lösta

Medlem

Älskar zombie mode, multiplayer och singleplayer. idag fick jag Ray gun och Thunder gun i samma match


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

För er som lirar multiplayer och inte känner till Webhallens Call of Duty: Black Ops servrar så vill jag bara informera om... uhm, dem. Ni kan läsa mer här på FZ Forum/Call of Duty eller på Webhallens sida och till sist på Lokalen Forum/Call of Duty Black Ops.

Varför jag postar i denna tråd är helt enkelt att vi behöver folk (svenska spelare) som hjälper oss att komma med förslag till förbättringar på servrarna. Vi vill att de återspeglar det _ni_ vill ha, så gör er röst hörd och hjälp oss att bygga upp en ordentlig svensk serverkultur.

1
Skriv svar