Det bor en mördare på min gata

Skägg.
10 Chambers
Det bor en mördare på min gata

[ia=23115; large]

#blogg


signatur
Medlem
Det bor en mördare på min gata

Det gör ont i hjärtat när man ser det där. Hoppas dom får tag i honom och att dom tar in dödstraff i sverige.

Min lillebror är Sveriges värsta mördare!
Han Skulle byta spel och la min Deus ex skiva upp och ner på skrivbordet, sträcker sig upp för att ta rätt cd fodral, och tappar min Outcast ( spelet så klart ) cd så den faller med kanten rakt på den blottade Deus ex cd´n.

Som om det inte räckte med att mitt mest älskade spel fick en stor spricka i sig föll Outcast cd´n ut på golvet med "fel" sida ner. När han skulle plocka upp den märkte han att den landat på ett litet gruskorn. Och kära vänner ni vet hur det är när vi ska plocka upp något tunt från golvet!, Just det som ni tror, Lång repa över halva Outcast cd´n.

Kriminellt är bara förnamnet och han hade tur att han var min bror! Annars hade jag varit kriminell-stämplad i dagsläget.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Blodsband eller ej, spöstraff är befogat i sådana sammanhang!


signatur
Medlem

Aj, det skär i mitt gamerhjärta att bevittna resultatet av en så bestialisk handling som denna. Någon borde göra kaos med förövaren.

Redaktör
Ponny

Lite poetiskt är det att just Half-Life är halvt.


signatur

En Bamseponny av folket

Skägg.
10 Chambers

Fredrik, väldigt sant!


signatur

Hmm, hur vet vi att det inte är du Calle? Var befann du dig mellan år 1998 - 2010?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Walter, jag har alibi. Jag var ju här hela tiden!


signatur
Medlem

Kollade du dig ordentligt runtomkring så inte G-Man stod i något fönster och iaktog dig?

Skägg.
10 Chambers

Zedrix, damn, det missade jag! Det lär han ha gjort. Var det ett test, City 17 kanske ligger i Sverige trots allt...


signatur
1
Skriv svar