Gdzie jest Å‚azienka?

Redaktör
Ponny
Gdzie jest Å‚azienka?

Jag ska till Polen i början av december, så därför tänkte jag att det vore bra om jag pluggade lite polska fraser. "Gdzie jest łazienka" betyder "var finns badrummet". Känns som en logisk utgångspunkt i varje samtal.

Den som listat ut att jag ska träffa Witcher-utvecklarna har gissat helt rätt. Handen på hjärtat vet jag inget annat polskt storspel (eller något polskt spel överhuvudtaget). Så nu ska jag hårdköra den första delen och det kan ju bli riktigt mysigt. Dock har jag blivit varnad för de generande och lättklädda samlarkorten. De ska tydligen vara något utöver det vanliga...

[ia=23143; large]
Du måste samla alla!

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Gdzie jest Å‚azienka?

Var tvungen att gröpa ut ögonen, men det kändes som det naturligt självklara valet.

Kan inte bestämma mig... "Usch?" eller "Win!". Den mest uppenbara frågan är förstås: varför har man en sån bild på sig själv?

Du glömde "Fet, sverigeexklusiv artikel i januarinumret av PC Gamer, världens mysigaste speltidning!"


signatur
Skägg.
10 Chambers

Jag hoppas på hela kortleken i det numret då!


signatur
Redaktör
Ponny

Oooja, januarinumret kommer att ha PEGI-märkning har jag hört... Som Mr. T sa - världens mysigaste speltidning!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar