"L.A. Noire kommer förändra allt"

Robot
Medlem
"L.A. Noire kommer förändra allt"

Jävlar. Ser mycket intressant ut måste jag säga!


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Kommer inte till PC då nä...

Medlem

Otroligt fin stämning. Lite lätt trött grafik men verkar ju så jävla bra!

Medlem

Misstänkte att det var något liknande det dem hade i Avatar, så bra animationer får man inte genom att manuellt redigera animationerna.

Medlem

Visst, snygg lipsync, men resten ser ut som från 2005. Och det är väl inte så konstigt, om de nu måste köra det på 360:n.

Stackars fransmänn som kommer att få ett förstört dubbat spel

Medlem

Okej jag vet inte varför men "huvudkaraktärens" röst får mig att tänka på Barry Pepper av nån anledning....

Medlem

Den frasen har man aldrig hört förr... :P. Men den som lever får se. Ser bra ut iaf.

Medlem

Förhoppningsvis mycket bättre än Mafia 2 iaf..


signatur
Medlem

Lipsync är nog det bästa jag har sett, ser jävligt bra ut också MEN det är ett rockstar spel, förvånar mig inte om det är nästan samma sak story mässigt som i GTA spelen och tycker den storyn är så jävla dålig och återanvänd i det mesta av deras spel.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Vad fan ska alla klaga på grafiken för? Om ett spel är bra eller inte beror knappast på grafiken för fan


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag längtar. Ser ruggigt bra ut.

Edit: Gissar att det är samma teknik man använde i Benjamin Button:

Medlem

Väldigt inspirerande trailer, tror jag kommer tycka det här är ett intressant spel, men jag är lite besviken på att grafiken är på den nivå det är med tanke på att det är mycket close ups. På avstånd hade jag nog inte reagerat på den, men på nära håll så ser ansiktena lite stela och konstiga ut.

Inaktiv

Men buhu til alla som gnäller på grafiken. Det är inte det som ett ett spel värt att lira. Hur folk än gör spel så gnäller ni. Men nu verkar endast vara grafiken så då kan dom ju ta bort handlingen helt och bara sätta in skit snygg grafik. Fast då kommer ni klaga då med.

Sluta klaga så mycket är glad att handlingen kan gör det lite mer intressant. Bra grafik är bara ett plus i kanten men det är inget måste. Jag skulle seriöst kunna lira ett spel som har gamla half life motorn så länge det är skit bra handling i det.

Medlem

Och vi som sitter på PC får vänta 6-12 månader som vanligt =/

Skrivet av Call of tuty:

Kommer inte till PC då nä...

klart det gör^^ det är juuh rockstar.. INGET av GTA spelen i 3d skulle komma till PC men gjorde dom ändå (tog ett bra tag dock)

Medlem
Skrivet av Gurra300:

MEN det är ett rockstar spel

Det är det inte alls.


signatur
Medlem
Skrivet av qun0:

Men buhu til alla som gnäller på grafiken. Det är inte det som ett ett spel värt att lira. Hur folk än gör spel så gnäller ni. Men nu verkar endast vara grafiken så då kan dom ju ta bort handlingen helt och bara sätta in skit snygg grafik. Fast då kommer ni klaga då med.

Sluta klaga så mycket är glad att handlingen kan gör det lite mer intressant. Bra grafik är bara ett plus i kanten men det är inget måste. Jag skulle seriöst kunna lira ett spel som har gamla half life motorn så länge det är skit bra handling i det.

Heavy Rain klarade av att leverera snygg grafik och bra story

Medlem

Ett vanligt långfilmsmanus ligger på 90-120 sidor, inte 200.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av qun0:

Men buhu til alla som gnäller på grafiken. Det är inte det som ett ett spel värt att lira. Hur folk än gör spel så gnäller ni. Men nu verkar endast vara grafiken så då kan dom ju ta bort handlingen helt och bara sätta in skit snygg grafik. Fast då kommer ni klaga då med.

Sluta klaga så mycket är glad att handlingen kan gör det lite mer intressant. Bra grafik är bara ett plus i kanten men det är inget måste. Jag skulle seriöst kunna lira ett spel som har gamla half life motorn så länge det är skit bra handling i det.

Det är säkerligen ett bra spel, men grafiken är inte mindre ful för det, vi bara konstaterar att så är fallet.

Medlem

Låter väldigt intressant, blir nog ett köp

1
Skriv svar