Mer Assassin's Creed nästa år

Robot
Medlem
Mer Assassin's Creed nästa år

"Idag lät vi vår läckra FZ-praktikant sätta betyg på..." Sebastian swings both ways?

Medlem

Synd att dom ska mjölka sönder spelet så snabbt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av Skylance:

"Idag lät vi vår läckra FZ-praktikant sätta betyg på..." Sebastian swings both ways?

Efter det här... who wouldn't?

Medlem

Misstänker att en viss styrelse hade svårt att förklara för sina aktiesparare varför dom inte skulle sälja x antal miljoner enheter till 2011.

Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Skylance:

"Idag lät vi vår läckra FZ-praktikant sätta betyg på..." Sebastian swings both ways?

Efter det här... who wouldn't?

Misstar jag mig när jag tror att du har fru och familj? Vad skulle dom säga?
(Gulligt att du försvarar dig!)

Medlem

bästa pris 489 är bullshit på spelet, 444 kommer det kosta hos elgiganten, på konsoll

Skrivet av Skylance:

Misstänker att en viss styrelse hade svårt att förklara för sina aktiesparare varför dom inte skulle sälja x antal miljoner enheter till 2011.

Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Skylance:

"Idag lät vi vår läckra FZ-praktikant sätta betyg på..." Sebastian swings both ways?

Efter det här... who wouldn't?

Misstar jag mig när jag tror att du har fru och familj? Vad skulle dom säga?
(Gulligt att du försvarar dig!)

Du misstar dig, min bäste herre!

Medlem

Assassins Creed 3?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Undrar hur lång tid det tar innan dom mjölkar serien till döds?

Fast å andra sidan så lyckas spelindustrin ganska bra med mjölkning idag verkar det som, säljs ju mängder med Call of Duty varje år osv.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Synd att dom ska mjölka sönder spelet så snabbt.

Varför ska allt vara "mjölka sönder spelet" när man släpper fler? Så länge spelet är bra och inte nått sitt "riktiga" slut i storyn så är det ju bra att de släpper spelen

Skrivet av Kazutoyo:

Undrar hur lång tid det tar innan dom mjölkar serien till döds?

Fast å andra sidan så lyckas spelindustrin ganska bra med mjölkning idag verkar det som, säljs ju mängder med Call of Duty varje år osv.

Sluta gnäll och köp inte om du inte gillar. Du får inte ut något negativt utav det, så förstår inte riktigt vart problemet ligger

Medlem

Till er som klagar på "mjölkning":

AC 2 var enligt kritiker och spelare mycket bättre än AC 1

AC: B är enligt kritiker bättre än AC 2

Det kallar jag perfekt hanterande av ett IP, så om de kan fortsätta på denna banan får de släppa hur ofta som helst. Klaga inte förrens ni vet hur nästa spel blir.

Medlem

Håller med rudeboystig en aning, dock tycker jag det går väldigt snabbt att "spotta ut" serien.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

De jobbar förmodligen dygnet runt med denna nya kassako som appellerar de intellektuella...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar