Kingdom Hearts 3D länkas ihop med Kingdom Hearts III?

Robot
Kingdom Hearts 3D länkas ihop med Kingdom Hearts III?
Kingdom Hearts 3D länkas ihop med Kingdom Hearts III?

död åt disney Ne men jag kan ju bara tala om att det faktiskt finns vi som tycker att FF och kalle anka inte har speciellt mycket gemensamt...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

död åt disney Ne men jag kan ju bara tala om att det faktiskt finns vi som tycker att FF och kalle anka inte har speciellt mycket gemensamt...

Va? Detta har inget med "FF" att göra. Visst att dom tar in karaktärer från vissa spel, men det är inte ett sådant spel.

cle
Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

död åt disney Ne men jag kan ju bara tala om att det faktiskt finns vi som tycker att FF och kalle anka inte har speciellt mycket gemensamt...

Och så finns det vi som gillar både FF och Disney, och älskar det universum de har skapat med Kingdom Hearts

Angående nyheten. Nog för att jag gillar att de släpper spel till de portabla konsolerna, så gillar jag inte att de ska knytas ihop med huvudspelen och dess story. Men det återstår väl att se hur det blir med den saken.

Medlem

Det var ju skoj att dom gör det till 3ds också... Hatar att dom ska förstöra en så bra spel serie <.<

Medlem

Hatar när folk börjar skriva skit om spel som inte ens kommit ut än...


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar