Första DLC till Fallout: New Vegas

Robot
Medlem
Första DLC till Fallout: New Vegas

"exklusivt på Xbox Live"
Självklart...

Medlem

va fan är det här? EXCLUSIVT TILL XBOX get the f outa hee


signatur

Suup homie

Medlem

Gissar att de bara fixar det till Xbox för att PC har sitt mod community (http://www.newvegasnexus.com) medans Xbox har för det mesta bara de officiella DLC

Medlem

Värdelöst, xbox-360 har så jäkla dålig grafik. Spelen utvecklas ju på pc! Konsoller är bara penga-kor!
*tummen ner*

Medlem

Hmm, om jag förstår nyheten rätt kommer inte PS3 heller att få DLC:n, vilket gör att jag tror att de bara är tidsbegränsat. Ta´t lugnt, vi PC gamers kommer att få ta del av DLC:n tids nog.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Veqtor:

Värdelöst, xbox-360 har så jäkla dålig grafik. Spelen utvecklas ju på pc! Konsoller är bara penga-kor!
*tummen ner*

För Fallout: NV är så otroligt läckert på PC.

Medlem

"Vi är nöjda med att vi kommer att fördjupa fansens förhållande till Fallout: New Vegas."

Han menar väl

"Vi är nöjda med att vi kommer att fördjupa mindre än 1/3 av fansens förhållande till Fallout: New Vegas."

Medlem
Skrivet av Veqtor:

Värdelöst, xbox-360 har så jäkla dålig grafik. Spelen utvecklas ju på pc! Konsoller är bara penga-kor!
*tummen ner*

Nja dålig grafik har inte 360n utan det är din TV som antingen är felinställd eller out of date..

Avstängd

Hoppas inte M$ har betalat lika mycket som förra gången, så att det tar 1 år innan ps3-folket får dlc...

Inaktiv

Ps3 och Pc kan ju köra spel som har bra mycket bättre grafik än vad en 360 kan klara av. Dock så finns det inget spel som har sådan grafik till Ps3 inte än iallafall...

Nu börjas det...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan någon förklara för mig hur den här nyheten kan sluta i ett Fanboykrig angående grafik?

Medlem

Jaha, snart dags att säga RIP för PEEZEE:n?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Kan någon förklara för mig hur den här nyheten kan sluta i ett Fanboykrig angående grafik?

Finns det någonting som *inte* kan sluta i en sådan här diskussion?;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Borde vara lagbrott att tillverka Fallout utan coop-stöd.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Borde vara lagbrott att tillverka Fallout utan coop-stöd.

+1

Inaktiv
Skrivet av zyMboL:

"exklusivt på Xbox Live"
Självklart...

så går det när man bara snöar in på en konsol, vill man ha allt då får man skaffa alla konsoller,
inse det och sluta lipa märkesfantaster som tror att dom får allt för att dom tror dom valt rätt.

jag har inte ps3, och missar en del grejer där, men har ingen anledning att lipa för det.


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Medlem

Jaja, alla med någon som helst iq vet att grafik inte är allt, samt att finns ingen konsol i världen som kan få lika bra grafik som man kan på PC. Så nu var den saken klar. Sedan så suger det hårt att det inte kommer till PC.... än...

Inaktiv

Varför är det exklusivt till Xbox360? Jag som trodde dom ville stödja Fallout New Vegas som en titel på även PS3 och PC då spelet faktiskt är en multiplattforms titel. Men kanske är fel att tro att dom vill nå ut till alla fans...

Medlem
Skrivet av BingoBerra:
Skrivet av zyMboL:

"exklusivt på Xbox Live"
Självklart...

så går det när man bara snöar in på en konsol, vill man ha allt då får man skaffa alla konsoller,
inse det och sluta lipa märkesfantaster som tror att dom får allt för att dom tror dom valt rätt.

jag har inte ps3, och missar en del grejer där, men har ingen anledning att lipa för det.

Äger alla next-gen konsoler och har en high end PC, tycker ändå att det är idioti när enda anledning här är för att någon hostat upp pengar till tidsbegränsad? exklusivitet på ett DLC till en multiplatt titel.

Hur du kan försvara det är för mig ganska komiskt när det faktiskt inte är givande för oss konsumenter. Ok om du är trött på gnäll, men det är ändå idioti ur ett konsument perspektiv.

Inaktiv

M$ lyckas igen skapa stridigheter mellan tv-fanboys... gud förbjude att ni gick samman och satte lite krav på röväggen som tillverkar konsoler

Själv spelar jag endast på pc. där 99.999% av allt DLC är gratis, fast vi kallar det iofs för moddar

Medlem

Ja, jag hoppas ju verkligen att PC får denna DLC! Varför i hela friden släppar man det till xbox först? Det finns ju INGEN rimlig anledning!

Medlem

Ok så det finns inga Fallout-fans som spelar på PS3 eller PC? Jävla idioter.

Medlem

När kommer det till PC då?


signatur

Meep!

Medlem

kul med DLC o det va ju inte direkt nyheter att det bara va till Xbox. Vill dock se en fet patch först. Buggit satan

Inaktiv
Skrivet av b0bbe:

Ja, jag hoppas ju verkligen att PC får denna DLC! Varför i hela friden släppar man det till xbox först? Det finns ju INGEN rimlig anledning!


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Borde vara lagbrott att tillverka Fallout utan coop-stöd.

Det enda fallout som haft coop var väl tactics, och det är den sämsta skiten någonsin...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av amphix:
Skrivet av b0bbe:

Ja, jag hoppas ju verkligen att PC får denna DLC! Varför i hela friden släppar man det till xbox först? Det finns ju INGEN rimlig anledning!

http://therealestatefeast.com/files/2008/12/dollar-sign.jpg

Så du menar att dom släpper DLCn till 360 först endast för pengarna? Det låter ju hur dumt som helst. Släpps till alla samtidigt så rullar pengarna in!

12
Skriv svar