BioWares nästa stortitel avtäcks 11 december

Robot
BioWares nästa stortitel avtäcks 11 december
Medlem
BioWares nästa stortitel avtäcks 11 december

Hoppas på Baldur's Gate 3!!!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

AW8
Medlem

ME3?


signatur

PC gamer 'til I die.

Frilansare

Space marines! Spaaaace marines! Världen behöver fler Space marines. Eller inte.

Skrivet av AW8:

ME3?

Det är väl knappast en hemlis att de är på g? Nej det måste vara något annat!


signatur
Frilansare

Baldur's Gate 3? Med Space marines? (se filmen igen...)

Inaktiv

Baldur's Gate 3: Späs Märines


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Redaktör
Ponny

Farmville 2.0!!!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Hoppas det är en fps titel, jag skulle faktiskt vilja se Bioware ge sig på det


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag tycker det ser ut som shepard i en ned bantad dräkt

Medlem

jag vill se ett open rpg i stil med oblivion/morrowind fast mer avancerat.
ja dröma får man vell göra.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Baldur's Farmmarines 2: Space Effect?


signatur

Kanelbulle

Medlem

Another Open(notsomuchbutifweletpeoplethinkitiswewillsellmoregames)world RPG (welltobetruthfulitaintarealRPGbutifweletpeoplethinkitistheyarestillgoingtobuyitcoztheystillthinkweare1337muthaz)..

Så jävla besviken på deras senaste alster.. Man kan ju alltid hoppas att dom också är det och slår på stort denna gången.

Medlem

Ser väldigt mycket ut som ME3 iaf.

Medlem

Det är i Mass Effect Universumet iaf. Vapnet han håller i är en M-29 Incisor, vid 12s in i filmen får du även en glimt av handgreppet vilket stämmer överens exat med det vapet lika så denna bild som bioware posta stämmer http://yfrog.com/f/09f23kj/

jag tror på en Mass Effect Prequel eller spin off om det inte är ME3.

Inaktiv

Det hintas mer på Mass Effects facebooksida i form av tämligen kryptiska QR-koder.
http://www.facebook.com/masseffect

Om man scannar dem så får man en binär kod som sedan översätts till 55.845 och 182.5°F.

Den första är molmassan för järn och den andra är den kallaste temperaturen som uppmätts på jorden.

Att döma av filmklippet så ser det ut att utspela sig på jorden tycker jag (tänker på arkitekturen).
Skulle ju kunna vara en prequel eller kanske trean.
Jag vågar sätta en slant på att vi förr eller senare får besöka jorden.
En ny serie vore dock inte heller helt fel.

...
Nördigt det blev då.

Inaktiv

Är helt övertygad om att det rör sig om något i Mass Effect universat, skulle inte alls bli förvånad om det bara är för att hypea upp kring Mass Effect 3.

Medlem

Dem har ju redan sagt att dem kommer skapa andra titlar än ME i mass effect världen, så detta är väl en fortsättning på den linjen, helt enkelt...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Med tanke på hur trailern är utformad (Bioware omnämns som "skaparna av Mass Effect och Dragon Age"), så tvivlar jag på att spelet tillhör nån av de serierna. Ser snarare ut som ett bidrag till den överbefolkade "postapokalyptisk shooter"-genren om du frågar mig.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Inaktiv
Skrivet av Shaker of Salt!?:

Med tanke på hur trailern är utformad (Bioware omnämns som "skaparna av Mass Effect och Dragon Age"), så tvivlar jag på att spelet tillhör nån av de serierna. Ser snarare ut som ett bidrag till den överbefolkade "postapokalyptisk shooter"-genren om du frågar mig.

Överbefolkad? Har väntat på något bra i den genren alldeles för länge.

OnT: Hoppas dock att det är något i mass effect-stil

Medlem

HD utgåva på gamla klassiker endast till konsoll?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ash deras spel har blivit på tok för konsolifierade och nerdummade för att jag ska orka hoppas på något vettigt :/

Medlem

Episk alieninvasion några år frammåt i tiden ser det ut som

Medlem

signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Skrivet av aspunk:
Skrivet av Shaker of Salt!?:

Med tanke på hur trailern är utformad (Bioware omnämns som "skaparna av Mass Effect och Dragon Age"), så tvivlar jag på att spelet tillhör nån av de serierna. Ser snarare ut som ett bidrag till den överbefolkade "postapokalyptisk shooter"-genren om du frågar mig.

Överbefolkad? Har väntat på något bra i den genren alldeles för länge.

OnT: Hoppas dock att det är något i mass effect-stil

Då har du ju Gears of War-serien, S.T.A.L.K.E.R., Metro 2033 att ta dig an, för att nämna några. Jag såg att du inte hade dem i din spelsamling.
Och så kommer Rage snart.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem
Skrivet av Boomer:

Det var min första tanke också.

Medlem

på min födelsedag! måste vara planerat, elllller?

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av AW8:

ME3?

Det är väl knappast en hemlis att de är på g? Nej det måste vara något annat!

Det var ingen hemlis att The force unleashed 2 var på g heller. Allt är möjligt.

Dom har la tidigare snackat om att Mass Effect bara blir en trilogim Men också att skräpa ett så stort universum dom skapat hade varit onödig, och att man ville göra fler spel som utspelar sig i Mass Effects värld, men inte är Mass Effect.

Medlem

Den 11 December kommer också en ny Batman: Arkham City trailer!
http://arkhamcity.co.uk/viewtopic.php?f=4&t=863&p=17014#p1701...

12
Skriv svar