Jag cuttade chefen

Flakmonkey
Jag cuttade chefen

Bra start på dagen idag, eller inte. Det verkade ju annars så lovande med innebandy på jobbet, men så en dryg halvtimme in i spelande så rensar jag från backposition utan att veta att min chef sprang upp bakom mig och sträckte fram bladet för att täcka. Tjoff sa det så hade hon fått min armbåge i pannan vilket resulterade i ett trevligt cut i pannan, fin blodström och en tripp till St Göran där det ska sys litegranna.

Var givetvis en olyckshändelse och förmodligen en sån där grej som man kommer kunna skratta åt i efterhand, men just då och nu kändes det ju mindre kul. För även om det var ren otur och förmodligen något man kan skratta åt sen så har man ju ändå skadat någon.

....

Fast nu känns det iofs bättre. Hon ringde precis och meddelande att allt var bra och att hon till och med hade fått den där stelkrampssprutan som hon ändå hade behövt ta inför julens utlandsresa. Så inget ont som inte för något gott med sig

#blogg

Jag cuttade chefen

nu väntas bara att passera varandra så där genant i korridoren med sänkta blickar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det började rätt epic, och när det blev en hon blev det än mer epic!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Redaktör
Ponny

Ni kommer ju inte att sakna ämne att kallprata om.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Du gjorde kaoz med henne.

Flakmonkey

Hehe mjo, träffades ju idag faktiskt och hon hade ett stort plåster i pannan. Men hon tog det ju hur bra som helst (iaf så vitt jag vet) så förhoppningsvis är det ingen större fara för min framtid

1
Skriv svar