En frälsare funnen då APB blir free-to-play

Robot
Medlem
En frälsare funnen då APB blir free-to-play

Gratis om ens tid är värdelös

Medlem

Förstår inte varför det har fått så dåliga betyg, spelet hade otrolig potential, betan var aldeless för kort, och spelet var för påstressat. de skulle utvecklat det i något/några år till och det hade varit awsome.

Jag spelade dock betan och tyckte att det var kul och var nära på att köpa det men det ryktades redan i betan om pengaproblem så jag skippade att köpa det och utnyttjade PTWN som jag hade turen att komma med i.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Free-to-play kan man översätta till "Gratis att spela men det är på tok mycket dyrare än motsvarande betala-per-månad-MMORPGs om man vill upp i samma nivå".

Ja, free-to-play är synonymt med "microtransactions" eller "mikrobetalningar" som det heter. Skulle bli förvånad om detta spel kommer bli ett i mängden.

Medlem

Hoppas att dom släpper lite mer material och inte bara låter spelet "stå still"


signatur

Game long and prosper

Medlem

Blir att hålla ett öga på detta.

Medlem

Vad spelet behöver är ett tydligare mål. Kanske ett tydligare levelsystem eller något slags endgame? Lite balans skulle inte heller skada.

Tror ärligt talat inte det kommer passa så bra som f2p då spelet bygger för mycket på customization vilket är det som brukar kosta riktiga pengar i f2p-spel.

Medlem

Fan vad APB sög och det syntes klart o tydligt i betan, blev faktiskt klarare och klarare för varje uppdatering som kom. Idén tycker jag dock är helt underbar och tycker de e något av en skam att låta den dö ut. Hoppas verkligen de kan göra nåt vettigt utav dehär för de har bra med potential.

Medlem

Nästa år :CCCCC


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Inaktiv

Kanske blir att skaffa detta då när det nylanseras!

Medlem

jag har varit taggad på detta spel, och inte ens provat det än. men om dom nu ska lyssna på folket så lär det ju blir asbra oavsett hur det ser ut nu..

jag är TAGGAD!

Ish
Medlem

Rätt idé, men ack så fel det blev.. Att städerna i princip var HELT platta gjorde ju inget bättre. Trist uppdragssystem, tveksamt vapensystem osv. Men potential visst. Men det kan sägas om allt i rätt händer. APB så jävligt bra ut på papper men jag tror "GTA Online" var fel sett att beskriva det, och direkt förolämpade GTA-serien...


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Går det fixa spelet? Det är väl frågan... Känner mig tveksam. Dock kommer jag säkert testa.. Gratis är ju gratis.

Medlem

Nyfiken på karaktärs och logo-skapandet i detta spel, så det kan nog bli att prova ifall det blir gratis


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar