Lionhead pratar om Fable III till PC

Robot
Lionhead pratar om Fable III till PC
Medlem
Lionhead pratar om Fable III till PC

Jag tror att Fable serien är bra på att utdela löften...

Medlem

Värst så svårt och tidskrävande det blivit att utveckla på PC de senaste fem åren... -_-


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

"Fable 3 säljer fortfarande till 360 så PC spelarna behöver inte känna någon panik. Vi kommer att berätta mer när vi säljer mindre." Borde det stå


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

"Fable 3 säljer fortfarande till 360 så PC spelarna behöver inte känna någon panik. Vi kommer att berätta mer när vi säljer mindre." Borde det stå

True ^^

Medlem
Medlem
Skrivet av StrongBad:

Värst så svårt och tidskrävande det blivit att utveckla på PC de senaste fem åren... -_-

ne den är bara inte fokuserad utan dom börjar med att förbätra alla modeler och skappa all kod från grunden när konsol verisonen är 90% klar

annars så hoppas jag på att f3 släpps på pc men samtidigt så vill jag inte få den ironiska bilden på pc att 1an finss 3an finss men inte 2an


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Varför förbättra modellerna?
Det räcker med att de är lika snygga som på 360:n så att det flyter även på min dator.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Varför förbättra modellerna?
Det räcker med att de är lika snygga som på 360:n så att det flyter även på min dator.

för det mästa så har mna ju intesälingar på en pc så dom flästa klarar av spelet
så jag gissar om dom skulle förbätra modelerna så kan du en spela med 360 grafik med instölingarna medium eller low beror på hur du ställer in allt annats om aa,shadows mm..


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av MaXMC:

Varför förbättra modellerna?
Det räcker med att de är lika snygga som på 360:n så att det flyter även på min dator.

för det mästa så har mna ju intesälingar på en pc så dom flästa klarar av spelet
så jag gissar om dom skulle förbätra modelerna så kan du en spela med 360 grafik med instölingarna medium eller low beror på hur du ställer in allt annats om aa,shadows mm..

Wow. Hur lyckades du stava så otroligt dåligt? Grundskolan är ju fortfarande obligatorisk!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Är ju svårare att skapa program, speciellt spel för en godtycklig hårdvara än en specifik. Därav tar det längre tid. Men känns ju lite ruttet att pc-spel kommer ett halvår efter konsollerna :<

Medlem
Skrivet av kasqa:

Är ju svårare att skapa program, speciellt spel för en godtycklig hårdvara än en specifik. Därav tar det längre tid. Men känns ju lite ruttet att pc-spel kommer ett halvår efter konsollerna :<

Skrivet av KlosterKatten:

Fable 3 säljer fortfarande till 360 så PC spelarna behöver inte känna någon panik. Vi kommer att berätta mer när vi säljer mindre. Borde det stå

Beror nog mest på pirater skulle jag tro

Medlem
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av morfin91:
Skrivet av MaXMC:

Varför förbättra modellerna?
Det räcker med att de är lika snygga som på 360:n så att det flyter även på min dator.

för det mästa så har mna ju intesälingar på en pc så dom flästa klarar av spelet
så jag gissar om dom skulle förbätra modelerna så kan du en spela med 360 grafik med instölingarna medium eller low beror på hur du ställer in allt annats om aa,shadows mm..

Wow. Hur lyckades du stava så otroligt dåligt? Grundskolan är ju fortfarande obligatorisk!

har du hört om dyskrafi? (form av dyslexi)


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Ush vad svårt de gör det. Jag vill spela Fable 3 men jag har ingen 360 så det måste bli till PC, att köpa en 360 är inget alternativ. Men köper jag det stödjer jag ju Lionhead och MS, vilket jag inte vill eftersom de håller inne på PC-versionen.

Medlem

Blev besviken på Fable 3 till konsol och jag skulle inte tro att det blir bättre på PC. Det finns dock andra bra rollspel till PC så det är ingen större fara.

Ase
Medlem

man blir bra less på hysterin över att det piratkopieras på pc i min bekantskapskrets så nog laddas det ner en hel del spel men dom som e bra brukar dom köpa(PC) ,dom som kör konsoll köper 1-2 spel sen piratkopieras det massor (där är det lite svårare så då finns det folk som kopierar åt andra tjänar en slant )i bästa fall så köper dom nåt begagnat så inte vet jag kanske är det bara här i .... som det är så

Medlem

Låt det ta den tid det behöver ta helt enkelt. Varför gnäller ni om ni vet hur fan det blir om det skyndas på allt för mycket? Hellre att det tar tid så vi får en bra PC-version och inte en skräpig portning. Det ska då vara ett jävla gnäll.

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av morfin91:
Skrivet av MaXMC:

Varför förbättra modellerna?
Det räcker med att de är lika snygga som på 360:n så att det flyter även på min dator.

för det mästa så har mna ju intesälingar på en pc så dom flästa klarar av spelet
så jag gissar om dom skulle förbätra modelerna så kan du en spela med 360 grafik med instölingarna medium eller low beror på hur du ställer in allt annats om aa,shadows mm..

Wow. Hur lyckades du stava så otroligt dåligt? Grundskolan är ju fortfarande obligatorisk!

har du hört om dyskrafi? (form av dyslexi)

Dysgrafi

Medlem

Med allt som har med Fable att göra kan man räkna med lika mycket som ett skavsår på stortån. Dom kan behålla sina äckel fable till konsollerna, så kan vi få nya oblivion för oss själva. Så kan lionhead studios å oblivionskaparna ta en tävling sen den som fick mest fans.

1
Skriv svar