Assassin's Creed: Brotherhood

Medlem
Skrivet av miffot:

blir nog ett köp läst mkt om detta och så nu, har ju dom 2 andra så varför inte alltid lika roligt flyga runt över husen och sedan hoppa ner och landa på någon, sedan fly:)

http://www.ltu.se/edu/course/SX0/SX004S

Medlem

Meeeen!! Nu har FZ ställt till det igen!! Nu måste jag ju iväg å köpa ännu ett spel bara för att FZ har gett de kungligt betyg.. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta, men plånboken har nog inte så mycket att säga till om. (ironi....)

AC 1 var tyvärr inge bra. AC2 var ett av de bästa spelen hittills, så vi får hoppas på att detta är ännu bättre. Återstår att se.

Medlem

Verkar bli magnifikt!!

Medlem

köper det imorrn, 444 hos elgiganten

Medlem

Detta är gryyyyyymt!! vill ha det till pc nu =D

Medlem

Är detta spel som typ Hitman?

Medlem

Ett givet köp!

Medlem

Oj, jag har alltid älskat Assassin's Creed. Det här var storslaget. Tack för en bra recension!


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Tips till er som inte beställt/köpt det än. Beställde igår från pc-city till PS3. Dagens deal gav 10% rabatt och så är det fri frakt på spel. Totalt gick kalaset lös på 410kr! Billigt imo! Idag är dagens deal "10% på spel"!

Skrivet av Fisse:
Skrivet av miffot:

blir nog ett köp läst mkt om detta och så nu, har ju dom 2 andra så varför inte alltid lika roligt flyga runt över husen och sedan hoppa ner och landa på någon, sedan fly:)

http://www.ltu.se/edu/course/SX0/SX004S

Bwahaha:D


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Suit_pee:

Tips till er som inte beställt/köpt det än. Beställde igår från pc-city till PS3. Dagens deal gav 10% rabatt och så är det fri frakt på spel. Totalt gick kalaset lös på 410kr! Billigt imo! Idag är dagens deal "10% på spel"!

Det är bra pris för ett nytt spel men det slår inte Media Markt. Var precis där och köpte det för 379 kr. Jag gick först in till Game men där kostade det 599 kr.
Köper alltid spel från MM numera

Medlem

Beställde mitt ex för ca 30 dagar sen, väntade därför ivrigt på posten i dag men såklart så dimper inget assassins creed ner i brevlådan. Efter ett litet snack men killen i livechatten hos spelbutiken.se så visa det sig att de har tappat bort "priset?" på min beställning och får därför avboka spelet om jag vill för att sedan kunna köpa det 45 kr billigare vilket är dagens pris på spelbutiken.se. + att han belönte mig med 2 spelbutikenpoäng som är värda 10 kr st.... tack för den spelupplevelsen.

Medlem

Inte dumt.

Ska köpa det på Julafton

Medlem

Skön stämning i spelet, men gameplayen är sämst!

12
Skriv svar