Bebisar är ju rätt trista...

Flakmonkey
Bebisar är ju rätt trista...

Det var inte jag som sa det utan min brors sambo som för några dagar sedan födde deras första barn - en gosse som lyssnar till namnet William. Eller ja han lyssnar inte till det så mycket nu kanske. Faktum är att han ju inte gör så mycket överhuvudtaget och det var just det som fick min brors sambo att säga just de där orden när jag hälsade på tidigare ikväll. För det är ju som så att nyfödda barn inte gör så mycket mer än äter, sover och skiter till en början och det är ju inte särskilt kul.

Just nu är ju William bara rent ögongodis, men det duger ju å andra sidan rätt gott fram tills dess att han öppnar sina ögon, tittar sig ordentligt omkring och börjar få en riktig personlighet. Det är ju då jobbet som farbror börjar på riktigt med inskolning i diverse ting som sport, film och inte minst den ädla konsten som är TV-spel

#blogg

Medlem
Bebisar är ju rätt trista...

Aldrig förstått på vilket sätt bebisar är söta... Tycker dom flesta är fruktansvärt fula. Give me a puppy any day :P. Tolka mig inte fel dock. Vill absolut ha egna en vacker dag. Men allt gullande och hur söta små barn är kommer jag nog aldrig förstå.

1
Skriv svar