Rykte: PSP2 fångad på bild

Robot
Medlem
Rykte: PSP2 fångad på bild

Alltså... om hårdvaran är så stark som ryktena säger undrar jag vad den gör mer förutom att köra spel? Första PSP kan ju spela film, musik och visa bilder och allt som är standard idag... så... exakt vad har de tänkt att man ska ha t.ex 1GB ram till!? O_o


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Kameror är bara onödigt IMO

Medlem

De kunde inte tagit lite bättre foton på den eller? På tok för suddigt för att man ska se vad det är, precis som med alla UFO-bilder.

Redaktör
Ponny

Det är ju lite av charmen. "Is it an alien? Is it loch ness? Is it PSP2?"


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Proximately:

Alltså... om hårdvaran är så stark som ryktena säger undrar jag vad den gör mer förutom att köra spel? Första PSP kan ju spela film, musik och visa bilder och allt som är standard idag... så... exakt vad har de tänkt att man ska ha t.ex 1GB ram till!? O_o

Vad jag vet är spel allt annat än lättdrivna och därför kräver sin hårdvara.

Goddag från katedral!

planerar inte att köpa en om den inte är bakåtkompatibel ,har allt för mycket på UMD

Ifall den blir så bra som det ryktas kanske man köper en, fast 2 kameror? Kom igen nu Sony, jag vet att ni har 2 stycken till på sidorna.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av sjabbigparkbänk:

planerar inte att köpa en om den inte är bakåtkompatibel ,har allt för mycket på UMD

Vad jag har hört så kan du ju ladda ner dina UMD spel till hårddisken för PSP Go, och ifall PSP2 inte skulle vara bakåtkompatibel vore det väldigt fail. Chansen är nog positiv i alla fall, från mitt tycke.

Medlem

Låter intressant.

Den ser väldigt obekväm ut.

Dessutom är den förbannat ful.

EDIT:

Skulle vara fett om den kunde emulera PS2, eftersom att original PSP kunde emulera psx.

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Dessutom är den förbannat ful.

! jävligt bra sagt xD var roligt o läsa. Håller med, första PSP var fan den bästa utseendemässigt, vore bättre ifall dem gjorde en likadan fast med en tumsticka på höger sida också.

Medlem

X-files material?

När första exemplaret av psp2 tillverkats kommer den att hemligstämplas och arkiveras i en trälåda i en gigantisk lagerlokal tillsammans med heliga graal.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ser inte PSP Go ut sådär? Har inte PSP Go också blivit utsedd till den mest oergonomiska handhållna konsolen sedan Gameboy Advance SP?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Wosh en knapp för att förvandla den till en helikopter, awesome ^^

Inaktiv

Problemet är ju att den lär kosta mera än själva Ps3:an

Medlem

två thumbsticks är altid nice

Medlem
Skrivet av showerguy:

Problemet är ju att den lär kosta mera än själva Ps3:an

Det lär den definitivt göra. Skulle tippa på runt 5000:- som dagens smartphones ligger på.

1
Skriv svar