Portal 2 uppskjutet till april

Robot
Medlem
Portal 2 uppskjutet till april

bah, de skulle inte kommit med ett datum alls imo :'( där pajja de min februari/mars månad. hoppas det kommer EP3 och DOTA2 i samma pack som portal 2 då...

Medlem

Lika bra att de filar vidare på det. Portal 2 ska bli GOTY. Jag har bestämt det.

Medlem

Nu ser jag rött.Men vill hellre ha ett bra bugg fritt spel än ett spel fullt med buggar och skit ,,,"cod"

Medlem

Tror det är ett av deras försäljningsknep att skjuta upp faktiskt.


signatur

The King is Back

Medlem

KNAPPAST förvånad. Hade blivit mer orolig om det INTE blivit försenat.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Medlem
Citat:

KNAPPAST förvånad. Hade blivit mer orolig om det INTE blivit försenat.

Indeed.
Nu för tiden blir typ nästan så att ju fler gånger ett spel blir försenat desto bättre blir spelet

Spel som CoD och Stalker blir ju aldrig försenade och därför blir de buggiga

Medlem

"men det på förhand mest intressanta inslaget är tvivelsutan co-op-delen med två små söta robotar i huvudrollerna"

Hmmm, det är ju en separat del, jag är nog mer intresserad av huvudstoryn då, se om humorn utvecklas till nästa nivå, går värsta LEVEL UP på en.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Passar bra för mig som fyller år i April iaf.

Medlem

Hahahahaha, ligger ju helt i linje med Valve:s vanliga sätt att göra saker på; Bra men långsamt.

Valve Time


signatur

Det bekommer mig inte att världen är orättvis, så länge den är orättvis till min fördel.

Medlem

Pressmeddelandet -

[info]VALVE ANNOUNCES SHORTEST DELAY IN VALVE HISTORY[/info]

Valve today announced that Portal 2 -- the sequel to the ground-breaking title that won over 30 game of the year awards, despite missing its original ship date -- will now be available the week of April 18th, 2011. This two month slip not only marks the shortest delay in Valve's proud tradition of delays, it represents the approaching convergence of Valve Time and Real Time. Though this convergence spells doom for humanity, it will not affect the new Portal 2 release date.

Valve är sköna när det kommer till det här


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

när dom väl släpper spelet så är det ett mästerverk, men dom tar ju jävligt lång tid på sig, och det blir ju inte bättre av att de fortsätter sätta nya datum när man väl har blivit så taggad fär den månaden

OML
Medlem

Förhoppningsvis ett spel värt att vänta på.

Medlem

äntligen, nu är universum i balans igen. att valve klarar en deadline skulle bli jordens undergång.

Medlem
Skrivet av Harpa:

"men det på förhand mest intressanta inslaget är tvivelsutan co-op-delen med två små söta robotar i huvudrollerna"

Hmmm, det är ju en separat del, jag är nog mer intresserad av huvudstoryn då, se om humorn utvecklas till nästa nivå, går värsta LEVEL UP på en.

Co-op-delen är visserligen en seperat del, men Valve har lovat att den kommer att vidareutveckla/fördjupa storyn på ett snarlikt sätt som i singleplayer. Jag skulle bli mycket förvånad om samarbetsläget saknar roliga situationer och humor. Dessutom spelar man inte Portal-spelen för skämten, åtminstone inte enbart, det är ju för de härliga portalproblemen som verkar omöjliga innan man klarar dem. Just DET inslaget kommer ju förhoppningsvis att levla när man plötsligt blir två spelare. Non?

AW8
Medlem

Synd att det försenas, men pressmeddelandet var ju grymt roligt!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

gött blev faktist glad att det blec försenat

Nu får man mer tid med LBP2,Motorstorm:Apocalypse och Killzone 3 8)

Medlem

Hoppas det försenas pågrund av arbete med Half Life Episode 3/Half Life 3, but probably not

"tvivelsutan" kan fan inte vara ett ord


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

"tvivelsutan" kan fan inte vara ett ord

Kan det visst det:

http://www.synonymer.se/?query=tvivelsutan

Medlem
Skrivet av Jakob Svärd:
Skrivet av Harpa:

"men det på förhand mest intressanta inslaget är tvivelsutan co-op-delen med två små söta robotar i huvudrollerna"

Hmmm, det är ju en separat del, jag är nog mer intresserad av huvudstoryn då, se om humorn utvecklas till nästa nivå, går värsta LEVEL UP på en.

Co-op-delen är visserligen en seperat del, men Valve har lovat att den kommer att vidareutveckla/fördjupa storyn på ett snarlikt sätt som i singleplayer. Jag skulle bli mycket förvånad om samarbetsläget saknar roliga situationer och humor. Dessutom spelar man inte Portal-spelen för skämten, åtminstone inte enbart, det är ju för de härliga portalproblemen som verkar omöjliga innan man klarar dem. Just DET inslaget kommer ju förhoppningsvis att levla när man plötsligt blir två spelare. Non?

Jo självklart, det kooperativa blir säkerligen läckert, men jag tycker nog inte det är tvivelsutan det läckraste! Ser fram emot det dock, ska bli riktigt najs. Framförallt med rätt polare som gör allting fel så man kan lacka ur riktigt ordentligt. *host* @Sebastian Lind.

Och jag håller med om ditt resonemang, att det kan bli level up på portalquizen. Sålänge de sköter sina kort rätt - vilket Valve i regel gör.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar