Stor uppdatering till Warhammer Online

Robot
Medlem
Stor uppdatering till Warhammer Online

Skaven rules!

Medlem

Tbh så liknar Warhammer lite GW2
I spel sättet menar jag då, inte storyn och allt annat

Medlem

Sitter och letar efter ett PVP MMO värt och spela, ska nog ta och installera Warhammer online igen och testa.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag började lira igen för någon månad sen och mycket av det som gjorde att jag slutade lira första gången är åtgärdat. Flyter på mycket bättre, mer balanserat osv.

Var inne och testade patchen igår och RvRen har blivit mycket mer grupp mot grupp och mindre zergigt, tack vare att man nu måste hålla många delar i zonen för att ta över den.

Rekommenderas att iallfall testa igen! Finns endless trial om man är sugen.

Medlem

Spelade en stund igår (har dock spelat sen spelet släpptes) och nu får man lära sig en hel del nytt igen, känns som ett lyft för spelet!

Inaktiv
Moderator | Testpilot
Skrivet av mrpeters:

Tbh så liknar Warhammer lite GW2
I spel sättet menar jag då, inte storyn och allt annat

Rätt sätt så tycker du GW2 liknar Warhammer


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Prövade lite nu men känns så dassigt att springa runt och grinda utan några vänner / någon att chatta med.. blir rätt tråkigt då.


signatur

Have a good time!

Medlem

Kommer det locka till sig gamla eller t.o.m nya spelare? Inte så troligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Har suttit och väntat på att Skaven skall bli spelbar, så det blir väl till att aktivera kontot igen.

Medlem

Jag hade ju hellre så klart sett Skaven som en spelbar ras/klass från början av spelet. Inte som nu, en temporär "kostym" i en dungeon. Bah. Tänk så många som skulle ha skapat en ny karaktär om så vore fallet. Uppenbarligen vill de inte vi ska spela detta någon längre period.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Kommer det locka till sig gamla eller t.o.m nya spelare? Inte så troligt.

Det har redan lockat till sig en stor mängd gamla spelare, och när det sker stora förändringar brukar det alltid bli att lite nya spelare ansluter sig.

Skrivet av gurkoz:

Jag hade ju hellre så klart sett Skaven som en spelbar ras/klass från början av spelet. Inte som nu, en temporär "kostym" i en dungeon. Bah. Tänk så många som skulle ha skapat en ny karaktär om så vore fallet. Uppenbarligen vill de inte vi ska spela detta någon längre period.

Det är ingen "kostym" och inte bara i en dungeon.

Man får nytt set med abilities och spelar som skaven i RvR-områdena.

Det hade nog förstört mer än det skapat, om man hade lagt till dem som en helt ny ras.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag måste oxå kliva in och försvara WAR, det är ett toppenlir! Skaven tyvärr är inte en ny Klass som någon ovan hade önskat, men den är inte bara ett skin.

Det enda sättet att ta in Skaven hade varit i ett 3:e Realm...men det hade nog blivit lite för svårt att implementera i efterhand.

Skaven är så populära att om man hade gett den till Destruction så hade tyvärr det blivit ett ramskri från Orderspelare som blivit blåsta på chansen att spela dem.

Nu har alla möjlighet att spela skaven, det är BRA!

Medlem
Medlem

njae känns inte tillräckligt för att jag ska komma tillbaka , men trevligt att det putsas påt så att dom som nu spelar det , får sitt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ägnade hela kvällen åt nya patchen igår och shit vad roligt det var!

Som ett litet kompisgäng/gille som lirar tillsammans kan man uträtta mycket nu bara man är samspelta. Vi ställde till rejält destro när vi opererade bakom deras linjer

Medlem

Coolt, jag har alltid diggat Skaven. Synd att man inte spelar längre


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar