Nytt spel till ps3! Förslag!

Medlem
Nytt spel till ps3! Förslag!

Okej ska köpa ett nytt spel till ps3 imorgon? några förslag?
Sitter och väger mellan Brotherhood och hot pursut.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Jag sitter och lirar ACB, rekommenderas starkt om du gillar tvåan.

Hot Pursuit ser även det riktigt kul ut, men så är jag en Criterion-fanboy

Jag tror nog att du blir nöjd med vad du än väljer.

Medlem

Okej, lutar lite åt hot pursuit då de har "local multiplayer" Om jag inte förstått det hela fel.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Varför väntar du inte en vecka,den 24:e November släpps Gran turismo 5,det kommer bli hur bra som helts.Kan du tävla internationellt i flerspelarlägen online.

Medlem
Skrivet av Gidde:

Varför väntar du inte en vecka,den 24:e November släpps Gran turismo 5,det kommer bli hur bra som helts.Kan du tävla internationellt i flerspelarlägen online.

För att gt5 är ju Ultrarealistiskt! och för att jag skall bort nästa vecka och kommer hem i mars.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

call of duty: black ops/battlefield bad company 2

Medlem

Nej nu blir jag förbannad, köpte hot pursuit idag och man kan ej köra splitscreen, vad fan har hänt? ALLA hederliga spelserier har ju blivit av med lokalt multiplayerläge. Jävla online fanatism!
"Play with your friends" my ass.

Hur fan ska jag kunna köra med mina kompisar och dricka öl utan splitscreen?

(jag är förbannad)


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

1
Skriv svar