Tony Hawk: Shred floppar stort

Robot
Medlem
Tony Hawk: Shred floppar stort

konstigt det inte säljer... e ju skit


signatur

Godspeed

Medlem

Inte nog med det.. Hela konceptet vart färdigmjölkat för flera år sen. Ge mig ett gevär och några huvuden istället!

Medlem

haha, "Just nu riktar vi oss till barn och vi tror att försäljningen kommer att öka ju närmare julhandeln vi kommer. Men vi måste bli bättre på att visa att spelet finns."'

DENIAL!

Inaktiv

Är man intresserad av och kan någonting om skateboard irl så vet man att SKATE är ett sjukt jäkla bra spel... och att Tony Hawk inte längre är det. Lägg ner serien asap och låt oss komma ihåg THPS 1 & 2 istället för att fortsätta med förnedringen.

Medlem
Skrivet av clumsyandshy:

Är man intresserad av och kan någonting om skateboard irl så vet man att SKATE är ett sjukt jäkla bra spel... och att Tony Hawk inte längre är det. Lägg ner serien asap och låt oss komma ihåg THPS 1 & 2 istället för att fortsätta med förnedringen.

SKATE 3 är ett jävla skitpspel för det har ju för F*N inte ens stöd för 2 spelare offline.

Jag trodde verkligen att SKATE 3 skulle ha stöd för 2 spelare samtidigt men de tog bort det helt och hållet.
SKATE 3 är och kommer bli mitt sista SKATE spel.

Medlem

Haha 3k, det var inte mkt sålda exemplar.

Medlem

Oh noes.... Trodde aldrig det här skulle hända!

Medlem

Underground 3 vore väl ändå bättre...

Medlem

"Är man intresserad av och kan någonting om skateboard irl så vet man att SKATE är ett sjukt jäkla bra spel... och att Tony Hawk inte längre är det. Lägg ner serien asap och låt oss komma ihåg THPS 1 & 2 istället för att fortsätta med förnedringen."

Korrekt.


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Kör skate serien istället! blev lite besviken på skate 3 då man fick allt serverat skulle varigt som skate 2 ist.

Inaktiv
Skrivet av jehuty:
Skrivet av clumsyandshy:

Är man intresserad av och kan någonting om skateboard irl så vet man att SKATE är ett sjukt jäkla bra spel... och att Tony Hawk inte längre är det. Lägg ner serien asap och låt oss komma ihåg THPS 1 & 2 istället för att fortsätta med förnedringen.

SKATE 3 är ett jävla skitpspel för det har ju för F*N inte ens stöd för 2 spelare offline.

Jag trodde verkligen att SKATE 3 skulle ha stöd för 2 spelare samtidigt men de tog bort det helt och hållet.
SKATE 3 är och kommer bli mitt sista SKATE spel.

Hade jag missat totalt då jag aldrig ens kommit på tanken att spela i 2 spelare offline, men om det är sant det du säger så är det riktigt dåligt att de tagit bort en möjlighet som fanns tidigare.
Själv tycker jag SKATE ett klockrent exempel på hur otroligt bra kontroll och grund gameplay kan göra ett spel helt underbart, även om det finns mycket man skulle kunna klaga på feature/bugg/grafik/whatever- mässigt.

Aaanyways, nog med off topic nu. Tycker bara det är så synd att Tony Hawks namn skall behöva förknippas med sånt här...

Ozo
Medlem

3k, är ju ungefär vad minecraft har på 1 dag xD

Medlem

Som sagt, de borde visat sig. Hade ingen aning om att det fanns. Åh jag minns Tony Hawk när man var liten. Vad hände?

Medlem

Utvecklaren: Fan vad vi har jobbat hårt på detta spel.
- Oj oj, säljer det då?

- ... Ne.

- Uhm, *haaarkel*.... annars då?

det jag vill framför är att detta var pinsamt.

Medlem

Inte ens hört talas om faktiskt. Trodde de slutat göra Tony Hawk-spel...

Medlem

#15: Samma här.


signatur

Trust is for fools...

Medlem

ge er . Serien e inte alls utmjölkad . Det e Piraternas fel !

xD


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Tyckte Tony Hawks spel var trötta redan till Playstation.

3000 ex, de säljer ju värre än värsta garagebandet.

Medlem

Looks shit, the idea is shit, the game is shit

Medlem

Just blame it on piracy!

Medlem

Shit, jag visste att TH spelen säljer sämre idag, men 3000 exemplar?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kan det va att göra med det faktum att skatespel egentligen är .. skittråkiga ?

Någon nämde "Är man intresserad av och kan någonting om skateboard irl så vet man att SKATE är ett sjukt jäkla bra spel..."

Ex vis så tror inte många riktiga musiker skulle gå igång och tycka att tycka att Guitar Hero är ett skitbra spel för att de vet hur man spelar irl ?

Utmjölkad genre där tom fansen tröttnat...


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:

ge er . Serien e inte alls utmjölkad . Det e Piraternas fel !

xD

Varför ska jag/piraterna alltid få allt skit!?

Menar, Visst, vi går o kopierar en ful plast-skateboard med en jätte stor maskin! Sen lägger vi upp den på Tpb. sen kan folk ladda hem skateboarden, men bara om dom har en avancerad maskin som gör om alla molekyler, vävnader och skit till en skateboard! VI ÄR PIRATER!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av bigsweede:

Kan det va att göra med det faktum att skatespel egentligen är .. skittråkiga ?

Någon nämde "Är man intresserad av och kan någonting om skateboard irl så vet man att SKATE är ett sjukt jäkla bra spel..."

Ex vis så tror inte många riktiga musiker skulle gå igång och tycka att tycka att Guitar Hero är ett skitbra spel för att de vet hur man spelar irl ?

Utmjölkad genre där tom fansen tröttnat...

Det är ju dock inte sant eftersom SKATE-spelen fortfarande säljer bra och du inte representerar alla människor i världen.

Medlem
Skrivet av Pulkafettot:
Skrivet av bigsweede:

Kan det va att göra med det faktum att skatespel egentligen är .. skittråkiga ?

Någon nämde "Är man intresserad av och kan någonting om skateboard irl så vet man att SKATE är ett sjukt jäkla bra spel..."

Ex vis så tror inte många riktiga musiker skulle gå igång och tycka att tycka att Guitar Hero är ett skitbra spel för att de vet hur man spelar irl ?

Utmjölkad genre där tom fansen tröttnat...

Det är ju dock inte sant eftersom SKATE-spelen fortfarande säljer bra och du inte representerar alla människor i världen.

Gör jag inte ?
Nu blev jag överaskad...
8)


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

1
Skriv svar