Company of heroes Guide?

Medlem
Company of heroes Guide?

Kan någon säga lite tips om hur man ska göra när man spelar multiplayer?
Dom få jag inte blir kickad p.g.a låg rank så blir laget totalt sönderägt...

Vad ska man satsa på? Axis eller Allies? Britt eller USA? Panzer Elite eller Wehrmacht?
Ska man ha modifierade tanks? såsom Hetzer och hellcat?
Vad ska man satsa på när man är ingame? Tanks? Infanteri?
Vilka Command-points ska man välja? Infanteri?Airborne?Artillery?

Sådana tips skulle jag gärna vilja ha!

Medlem

USA är det mest tyngsta,primitivaste laget. Britterna är mer avancerade. Testa usa och köp en tank som skjuter raketer (kommer inte ihåg vad den heter) Börja rusha inf. med bar och sticky, kör airborne också

Medlem
Skrivet av DiDDi:

Testa usa och köp en tank som skjuter raketer

Calliope

Inaktiv

Allt beror på vad ditt lag tar. Om dina lagkamrater satsar på stridsvagnar och artilleri så är det väl passande att du satsar på infanteri. Själv tycker jag att ett lag funkar bäst med alla delarna då alla har sina styrkor och svagheter.

Det är svårt att säga vilken ordning du ska ta saker, allt är beroende på vilken karta och hur läget ser ut. Om ni blir tillbaka tryckta fokusera på saker som hjälper er att försvara och eventuellt trycka tillbaka.

Kan också lägga till att samarbete är väldigt viktigt, kolla om du har några vänner att spela med.

Medlem

Problemet är att jag blev hackad på mitt konto för ett tag sen, sen dess har min kompislista fuckat upp totalt... Kan inte lägga till vänner, och jag har mailat steam och dom säger bara att när ett konto hackas så försvinner också kompisarna...

Och sammarbete verkar inte vara ett alternativ när man kör "public" inte ett jävla ord blir det i chatten.

Inaktiv

Jag utgår ifrån att du har kollat med dina vänner i närheten. När jag säger vänner menar jag "riktiga" vänner. Dessutom är Teamspeak/Ventrilo till stor hjälp, annars finns det säkert ett stort antal här på fz som vill spela med dig.

Dessutom, jag är inte så insatt i hur det funkar på steams CoH. Finns det bara steam-listan eller finns den inbygga listan?

1
Skriv svar