Natural Selection 2 i stängd beta

Robot
Medlem
Natural Selection 2 i stängd beta

Någon som lirat betan som tycker det är bra? Något så när likt ettan?
Funderar starkt på att förboka.


signatur

Have a good time!

Medlem

Det är mycket som känns som att det är på god väg, kolla in http://www.youtube.com/user/NaturalSelection2HD för massa videos på hur gameplayet är än så länge så kan ni bilda er egen åsikt.
Dock så måste jag varna för att för tillfället så går det nästan inte att komma in på servrar, så dom har fortfarande problem med nätverkskoden, och systemkraven är högre än vad som står så det kan bli problem om din dator inte har så mycket kräm i sig för tillfället (det kommer förbättras framöver). Dock så tror jag nästa patch för att fixa åtminstone så man kan komma in ska lösas inom loppet av ett par dagar.

Men, som någon som hoppas och tror på spelet så tycker jag att ni kan förboka och ni kommer få det väldigt roligt och spelbart inom en snar framtid, kanske 1-2 veckor bort. Om inte annat så hjälper ni dom och ger kanske ett "tack" för alla er som spelat NS1 som gratis-mod.

Det är lite tidig release enligt min åsikt, men det tycker jag inte ska vara något som ni ska lägga för mycket vikt vid då vad jag sett än så länge visar på stor potential och en filosofi från utvecklarna att vara så förbannat modvänliga det bara går (dom hyllar sina rötter).

Medlem

Jag tycker att de har fått till känslan av NS1 riktigt bra, på gott och ont. Känns inte som att det är så mycket nytt jämfört med ettan förutom grafiken. Sen är det riktigt buggigt och laggigt i nuläget, men förhoppningsvis så blir det fixat snart. Det märks att utvecklarna verkligen vill få det bra, men att de har det ganska knapert ekonomiskt sett.

Medlem

Verkar rätt najs.
Blir nog inte köp förrän dom fixar lagget.. verkar vara feta problem med det efter att ha kikat på lite vids och kikat på deras forum.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Wartex:

Jag tycker att de har fått till känslan av NS1 riktigt bra, på gott och ont. Känns inte som att det är så mycket nytt jämfört med ettan förutom grafiken. Sen är det riktigt buggigt och laggigt i nuläget, men förhoppningsvis så blir det fixat snart. Det märks att utvecklarna verkligen vill få det bra, men att de har det ganska knapert ekonomiskt sett.

Tror det är ett drag från deras sida, dom har inte pengarna för att vara så äventyrliga med gameplay (men dom lägger dock till saker här och där än så länge) men jag förmodar att det kommer bli mer sånt när motorn är mer stabil lite senare i betan och efteråt när spelet är släppt såklart.

Medlem

Dom är galna som bygger egen motor, vilket jobb alltså. Hoppas det blir bra i slutändan.

Medlem

Förköp kostar $35, hoppas detta innebär 240 SEK och inte konverteras till €35 för oss européer

EDIT: Det gjorde det, $35 (USD) via PayPal.

EDIT2: Köpt

Medlem

jag tror det är 2 pers som gör detta spel, är inte säker dock.

Medlem

kollat in detta spelet rätt länge, men nu blev man så sugen så det blev ett köp!

Medlem

Det går typ inte spela för 5 öre så har ni tänkt att "lira" så glöm det, mer för att supporta dom med cash =D

Flakmonkey

NS är ju något som man ha velat spela bara för att det är såpass unikt som det är och för att man måste stödja de som försöker göra något annorlunda. När ettan var på sin peak var man ju tyvärr upptagen med annat men om uppföljare visar framfötterna på samma sätt så måste man ju bara stödja det

Medlem

Been there, done that, played the alpha. Kul att se att de är i betastadiet nu iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Anser att NS 1 var den 3dje bästa modden te HF

1 Cs
2 DoD
3 NS

Kommer köpa detta. Ettan har gett mig episka minnen och hade en egen känsla i sig som inget annat spel gett mig.
<3 marines och skrämselfaktorn e hög : ) .


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:

Anser att NS 1 var den 3dje bästa modden te HF

1 Cs
2 DoD
3 NS

Kommer köpa detta. Ettan har gett mig episka minnen och hade en egen känsla i sig som inget annat spel gett mig.
<3 marines och skrämselfaktorn e hög : ) .

Skulle nog fan sätta NS som tvåa och DoD som trea.


signatur

Have a good time!

Medlem

Ja fy fan de skojar inte med att det är beta. Knappt spelbart atm. Väldigt laggigt och buggigt. Nåväl blir bra tillslut hoppas man på.

1
Skriv svar