Er favoritmap på Black Ops?

Medlem
Er favoritmap på Black Ops?

Tänkte bara kolla om ni vill dela med er, era åsikter om mapsen o kanske vilken ni gillar bäst?

Motivera gärna ert val!

Jag tycker Jungle helt klart är bäst. Typiskt Vietnam map enligt mig och helt oslagbar på Domination!

Medlem

Nuke Town för att den är snabb, granat regn konstant få möjligheter till camping


signatur

I got an offer you cant refuse!

Inaktiv

Grid och Firing Range. Tycker ärligt talat att djungelbanan är skit.


signatur

War never changes.

Medlem

Gillar Summit och Firing range

Medlem

Tycker om alla banor utan Nuketown och Crisis.

Medlem

Dem flesta utom Nuketown, den banan är alldeles för trång (i likhet med COD4 banan som jag har glömt bort namnet på).


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Firing range är bäst, Grid och WMD kommer på delad tvåa. Resten på tredje plats utom Nuketown som är sämst på alla plan. Kanske hade den funkat med en 4 vs. 4 i S&D.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Jee
Medlem

Har bara spelat det på Wii än så länge och där tycker jag i alla fall inte om djungelbanan allt för mycket. Tror det ofta blivit så att folk disconnectat så har man mest sprungit och letat efter dom två som är kvar.
Annars tycker jag nog om resterande banor. Hade en kul runda på Nuketown (Domination tror jag att det var) med tactical insertion i ena sovrummet och SPAS-12.


signatur

Eller inte?

Medlem

Alla utom djungelbanan, delete it!

Medlem

Det skulle vara kul med nån mer liten/trång bana så man kan få lite mer användning för shotguns Annars är väl grid roligast


signatur

[size="12"]Om ni inte slutar klottra på väggarna tar vi bort dom![/size]

Medlem

Efter två riktigt fina Jungle-matcher åker den mapen upp ett snäpp. Snart dax för ett chopper gunner-montage för min del:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av ohem:

Dem flesta utom Nuketown, den banan är alldeles för trång (i likhet med COD4 banan som jag har glömt bort namnet på).

Shipment... den sög också.

Moderator | Testpilot

Är jag den enda som gillar jungel banan? Ser inget fel med den tbh. Men nuketown är så mycket skit, och vem snackar om att den inte skapar campning? Just det den oftast gör, folk står på samma ställen helatiden helst om det är en TDM server full med folk. SD på 2v2 är dock helt okej


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar