Utvecklare snackar helikopterkaos i Apache: Air Assault

Robot
Utvecklare snackar helikopterkaos i Apache: Air Assault
Inaktiv
Utvecklare snackar helikopterkaos i Apache: Air Assault

Lär ju vara riktigt kul med co-op i det här

Medlem

Coop skulle varit skoj med splitscreen, men så är inte faller då det inte finns splitscreen.

Medlem

vad fail med ett Apache spel till konsol ... tacka vet jag mängden kontroller man behövde bekanta sig med till AH-64 Apache Longbow :/

Medlem

Äsch, nya Ace Combat kommer ju ha Apache flygning, låter intressantare

Medlem
Skrivet av Picardo:

vad fail med ett Apache spel till konsol ... tacka vet jag mängden kontroller man behövde bekanta sig med till AH-64 Apache Longbow :/

Jämförde du precis en simulator med ett arcade? Det är faktiskt mer fail


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Skaffade de till PS3, och de är riktigt grymt.

Picardo: Jag antar att du har användning för alla knappar i cockpiten under en flygning och vet exakt vad dom ska användas till? Tvivlar på det. Många tror att bara för att dom lyckas lyfta och skjuta ner fiender i riktiga simulatorer så är dom utbildade piloter. Men vet du exakt hur du ska göra i alla situationer? Vad ska du t.ex. göra om ena motorn havererar, och vet du varför den havererar?

När det kommer till simulatorer så skiter jag ärligt talat i hur många knappar man kan använda, det viktigaste är att fordonet reagerar realistiskt, vilket de gör i Apache: AA. Sätter du dig i en riktig helikopter så spelar de ingen roll om du vet vad t.ex. Shift+U gör i ett spel, du lär säkert känna dig vilse i en riktig cockpit.

Medlem

Spelet finns att köpa till pc fast endast på yuplay.

Det är riktigt bra och själva flygfysiken känns ganska realistisk.
Uppdragen däremot är totalt over the top och slutar med att du har dödat hundratals fordon och infanterister, men det gör bara spelet roligare.

Rekommenderar det verkligen.

Medlem

Mahone: Det tog ett tag att lära sig kontrollerna jo men när man gjorde det så använde man ca 70% av kontrollerna. Så du har rätt i att alla inte användes.

Medlem

Kan man skjuta ihjäl Reutersreportrar också?

Jävligt osmaklig titel med tanke på vad de unga skjutkåta kobojsarna håller på med i Irak och Afganistan.
Och så klagade de på att man kunde vara Taliban? Fy fan..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Kan man skjuta ihjäl Reutersreportrar också?

Jävligt osmaklig titel med tanke på vad de unga skjutkåta kobojsarna håller på med i Irak och Afganistan.
Och så klagade de på att man kunde vara Taliban? Fy fan..

Ge dig - den heter ju namnet på fordonet och det som fordonet är skapt för. Det är knappast så den heter "Apache - lets kill all civilians and rape their pets" eller något sånt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av azynkron:

Kan man skjuta ihjäl Reutersreportrar också?

Jävligt osmaklig titel med tanke på vad de unga skjutkåta kobojsarna håller på med i Irak och Afganistan.
Och så klagade de på att man kunde vara Taliban? Fy fan..

http://sv.wikipedia.org/wiki/AH-64_Apache

Kan du snälla förklara hur du tänker här ?

1
Skriv svar