Brutalt när amerikaner får spö i Homefront

Robot
Brutalt när amerikaner får spö i Homefront
Medlem
Brutalt när amerikaner får spö i Homefront

Wow, verkar verkligen spännande! En egen story, inte någon tråkig "låt oss fara till x och panga ner allt och alla, jag är amerikan och jag är bäst". Får hoppas att de lyckas, och att singleplayer inte är så linjärt, man ska kunna göra flera val med tiden och påverka slutet.

Medlem

Tycker Homefront känns på förhand som en frisk fläkt i fps världen hoppas att storyn blir ruskigt bra...ser fram emot att höra mer

Medlem

Sjukt taggad inför detta spel. Tror det kan bli mycket bra.

Medlem

Såg grymt ut.
äntligen får us lite spö i alla fall :3

Medlem

Hoppas detta är vad Turning Point: Fall of Liberty försökte vara men som misslyckades så enormt. Vågar inte hoppas på detta spelet heller.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Längtar så efter detta spel. Synd dock att man inte får spela som korean istället.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

''Ponera för en sekund att Homefront 2 skulle ha tilläggsnamnet Stockholm, Göteborg eller varför inte Gotland. Hur skulle det kännas?'' Ja skulle väll kännas likadant som för alla irakier, Ryssar, tyskar etc, som blir totalt slaktade i alla andra FPS av amerikanare ( som makarov skrev "låt oss fara till x och panga ner allt och alla, jag är amerikan och jag är bäst". skönt att ha ett spel där inte Amerika ska framstå som bäst (( dock lär väll amerikanarna vinna i slutet ))


signatur

Rwa?

Medlem

Detta blir ett spel att hålla ögonen på!

Medlem

Hoppas det slutar med att man dör och koreanerna vinner vore fan epic!

Medlem

Jag vill spela som en korean o döda amerikaner, varför gör dem inte ett sånt spel?

Avstängd

Det här spelet måste ha den mest långsökta ploten någonsin. Varför inte istället göra ett spel där amerikanska frihetskämpar måste slåss mot sin egen förtryckande fascistiska regering? Eller EU eller vad som helst som faktiskt vore troligare än detta...

Medlem
Skrivet av Annanaz:

''Ponera för en sekund att Homefront 2 skulle ha tilläggsnamnet Stockholm, Göteborg eller varför inte Gotland.

Dom hade inte gjort så mycket faktiskt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Knasp:

Det här spelet måste ha den mest långsökta ploten någonsin. Varför inte istället göra ett spel där amerikanska frihetskämpar måste slåss mot sin egen förtryckande fascistiska regering? Eller EU eller vad som helst som faktiskt vore troligare än detta...

Ett framtida Amerikanskt inbördeskrig hade kunnat vara sköj faktist.

Medlem

Låter intressant, har alltid velat se amerikaner får spö i ett spel hoppas en massa dör! xD


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Låter som ett spel som kommer få ganska mycket publicitet i media... .___.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

"Originell story" my ass. Usa blir attackerade, oj jävlar vad originellt....

Medlem

Om det här blir Frontlines: Fuel of War, fast välpolerat och mindre buggigt blir jag sjukt glad.

Medlem

uhm detta påmminer mig starkt om det gamla härliga freedom fighters

FML
Medlem

Fyfan vad patriotisk de hela kändes.

Medlem

Koreaner ?
Hmmm...
Här törs man tydligen inte nämna den riktiga framtida "fienden" KINA..?
USA och Russia teamar teamar ju upp nu inför framtiden med ev kommande NATO/RUS-samarbete
Men det är ju klart, kineserna har ju så mycke dollar på banken så där vill man ju inte rota för mycket..så ok då noch noch .."Korea" då.
Perfekt för Yenkarna att ha en ny framtida fiende att vara livrädd för...
Kan bli ett kanonspel.


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

så jävla passande med tanke på dagens händelser

Medlem
1
Skriv svar