Uncharted 3 avtäcks den 12 december?

Robot
Medlem
Uncharted 3 avtäcks den 12 december?

Har bara Uncharted 2 i serien. Tycker spelet är grymt!

Medlem

Ne fyfan det räcker med uncharted nu ge oss nåt nytt...

Medlem

Haha, har haft Uncharted 2 sen förra julen, fick det i julklapp då. Har fortfarande inte lirat det. Ettan var helt fantastiskt. 2:an kommer säkert att höja ribban. Ser fram emot 3:an redan! Imorgon har jag dock planerat att börja spela Uncharted 2. Nästan 1 år efter att jag fick det. Sjukt.

Medlem

Hoppas att det stämmer!

Medlem

Hoppas på detta rykte,Uncharted serien är helt underbar.

Medlem

Hoppas inte, de borde skita i uncharted och ge oss ett nytt crash bandicoot som orginalet var, inge jävla spin-off skit osv. btw hatade uncharted 2


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Mer Uncharted vore kul. Ett av de roligaste äventyrsspelen jag spelat. Ska bli intressant i alla fall att se vad för spel de visar upp.

Medlem

Uncharted 1 och 2 är ju bland de grymmaste spelen till ps3, hoppas starkt på en 3a!

Medlem

Uncharted 2 är helt klart det bästa spelet till PS3 (iaf grafikmässigt) och en uppföljare har jag drömt länge om!

Medlem

F*n va nice !!!
hoppas verkligen på att det är sant nu såfall får ajg en riktigt lyckad födelsedag^^
hoppas även dom lägger in ytterligare svårighetsgrad då både ettan o tvåan va på tok för lätta


signatur

To understan the world
You must understand your own past

Medlem

Två av de bästa spelen jag har spelat! Längtar starkt efter trean (ifall det nu kommer ett)!

Redan, det var på "tiden"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Grymt!!! Längtar inte lite

Medlem

Spelade demot på ettan och tyckte inte nåt vidare om det då... Sen fick jag för mig att köpa 2an lite halvbilligt för nåt halvår sen.

Det vände det hela och nu kan jag säga att 2an var ett av dom bästa spelen jag kört(uppväxt med spel så man har ju lirat en hel del ). Har dock inte lirat ettan än sen dess och det kan ha varit övergången mellan dator och ps3 som störde för mycket... DVS kontrollerna i början innan man vande sig.

3an kan bli göttigt!

Medlem

JAAAAAAAAAA!!
Men hur ska de göra ett perfekt spel bättre?

Medlem

Hoppas hopppas uncharted är min favorit spel serie

Medlem
Skrivet av Muy-thai:

JAAAAAAAAAA!!
Men hur ska de göra ett perfekt spel bättre?

Jämnare svårighetsnivå hela spelet igenom, slutbossen var ju omöjlig efter man casualspelat igenom upp till dess, även ettan led av getingmidjor svårighetsmässigt :/
Jag har inte riktigt tid att sitta 12 timmar i sträck och försöka klara allt på hårdaste...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Yay, mer Uncharted. <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hoppas verkligen det är Uncharted 3. Ettan var grymt bra och 2:an lyckades höja ribban ytterligare.

"Yeeah! Kitty got wet!"

MFZ
Medlem

uncharted serien är grym, ser verkligen fram emot nästa kapitel!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Räcker? Räcker! Tvåan var ju ett av de bästa spelen i genren, bra story framförd av skickliga skådisar, skön kontroll (ett måste i ett semiplattformsspel), vackra och väldesignade banor... what's not to like?!

Medlem
Skrivet av MillStrike:

Uncharted 1 och 2 är ju bland de grymmaste spelen till ps3, hoppas starkt på en 3a!

Håller med!, bland den bästa spel serien jag spelat. det är som att spela igenom en action film! både 1an å 2an kunde jag inte sluta spela så fort jag stoppade i skivan...sträck spelade båda! helt underbart spel!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

1
Skriv svar