Film - Uråldrigt hot i nya Eve Online-expansionen

Robot
Film - Uråldrigt hot i nya Eve Online-expansionen
Medlem
Film - Uråldrigt hot i nya Eve Online-expansionen

Omnomnomnom Expansioner är grejen!

Den nya karaktärsskaparen är ett av de första stegen för nästa års expansion som kommer göra det möjligt att gå omkring i rymdstationerna

Medlem

Någon mer än jag som läste rubriken till "Film - Urdåligt hot i nya Eve Online-expansionen"?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Den stora gröna saken var ingen vacker syn. Ser ut som något katten spytt upp tbh. Okej film i övrigt antar jag, säger inget om själva gameplayet men men...

Inaktiv
Skrivet av Zpiritual:

Okej film i övrigt antar jag, säger inget om själva gameplayet men men...

Det är EVE? Borde gameplayet förändras radikalt från en expansion till en annan?


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av amphix:
Skrivet av Zpiritual:

Okej film i övrigt antar jag, säger inget om själva gameplayet men men...

Det är EVE? Borde gameplayet förändras radikalt från en expansion till en annan?

För folk som huvudsakligen använder drones för sin DPS kommer det göra det, då det sägs att CCP kommer föra över sin Sleeper AI till de vanliga mobsen. Detta betyder bland annat att de kommer börja släppa aggro på dig för att skjuta sönder dina drones. Andra spelare kommer också bli påverkade men till mindre grad då AIn kommer använda sig mer av olika scramblers och så vidare.

Medlem

Synd bara att EVE är "för lite som Freelancer" och för mycket som ett generic mmorpg.

Medlem

Inte samma höga kvalitet som man är van vid när CCP släpper en cinematisk film men ändå bra. Expansionen medför väl inget nytt för mig som pirat tyvärr förutom ny avatar. Nåväl, fem år med Eve snart och lär bli många många fler. Snart dags för en Evetatuering eller?

Medlem

Blir lite sugen på att väcka mitt gammla konto, är snart 2 år sen jag la av.

1
Skriv svar