I natt går World of Warcraft under

Robot
I natt går World of Warcraft under

Cataclysm lanseras inte förrän om ett par veckor med redan i natt stiger Death Wing upp från underjorden.

#world-of-warcraft, #world-of-warcraft-cataclysm


Medlem
I natt går World of Warcraft under

Den släpps väll imorn?

Medlem

Den släpps för oss natten mot imorgon (Onsdag).


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Gud vad jag hade firat om det vore så väl att spelet gick i graven

Redaktör
Ponny

Rätt ska vara rätt. Det är korrigerat.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Servrarna går la ner 03:00 och upp igen runt kl 11:00?

Medlem
Skrivet av b0ne:

Den släpps för oss natten mot imorgon (Onsdag).

Men patchen är inte spelbar förrän 11:00.

*Längtar*

Medlem
Skrivet av Mabec:

Gud vad jag hade firat om det vore så väl att spelet gick i graven

samma här skulle vara skönt om det gick i graven.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av Mabec:

Gud vad jag hade firat om det vore så väl att spelet gick i graven

samma här skulle vara skönt om det gick i graven.

Jo... bakåtsträvande.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

fan.. är besviken.... vafan... sluta trolla en med en så bra titel "I natt går World of Warcraft under"... blev nästan glad... men sårad när jag läste infon! >_<.. stop trolling me! >_<. .I have feelings!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av b0ne:

Den släpps för oss natten mot imorgon (Onsdag).

Men patchen är inte spelbar förrän 11:00.

*Längtar*

+/- Extended Maintenance då

Dom flesta större patchar förr, har dragit med sig längre downtime än vanligt. Så räkna inte med att komma in i spelet igen förrän nån gång framåt eftermiddagen/kvällen.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

EU maintenancen brukar ju inte vara lika blodig som US då allt rarsar på o de får massa extra timmar nere vilket resulterar i att de i EU vet ungefär vad som kommer vara problemet o då löses snabbare

Men ja, nästan lite sorligt, 6 år varav 153 days, 9 hours, 37 minutes, 45 seconds /played i denna härliga värld.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

dock är det ju ingen patch denna gång då man tankade allt med 3.0.4. Blizzard behöver bara trycka på en knapp, och passar på att göra detta under maintenance ifall något skulle gå fel

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av Mabec:

Gud vad jag hade firat om det vore så väl att spelet gick i graven

samma här skulle vara skönt om det gick i graven.

Varför bryr ni er? Gillar ni inte spelet så spela inte. Det är lite Hitler att önska doom på allt som man inte gillar personligen. Nörds..


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

vänta, va? eller va? hur när? är det inte den 7 dec? har jag varigt ledig för länge och glömt bort tiden? eller va?

Medlem

Jag anser att det är ett ganska hyffsat spel tbh.
Visst, överhypat åt helvete men om man ska dra en kort slutsats från hela spelet så blir det "Bra spel"

Jag önskar dock att WoW kunde sluta bli så jääävla hypat och att folk kunde gå över till några andra MMO spel ^^
World of Tanks är atm mitt favorit spel
Älskar att dra fram i en tung IS-4 stridsvagn pangandes ner på folk xD

Medlem
Skrivet av krqkan:

vänta, va? eller va? hur när? är det inte den 7 dec? har jag varigt ledig för länge och glömt bort tiden? eller va?

Cataclysm släpps fortfarande 7 Dec, men The Shattering inträffar i natt.

Medlem

Det släpps idag för US. EU får vänta tills imorgon.

Medlem
Skrivet av krqkan:

vänta, va? eller va? hur när? är det inte den 7 dec? har jag varigt ledig för länge och glömt bort tiden? eller va?

Om du vill veta exakt vad det händer så rekommenderar jag dig att läsa detta, ja iallafall det som hör till rubriken, "What's in Patch 4.0.3a".
[http://www.mmo-champion.com/content/2086-Patch-4.0.3a-on-live...]

Inaktiv
Skrivet av Preed:
Skrivet av morfin91:
Skrivet av Mabec:

Gud vad jag hade firat om det vore så väl att spelet gick i graven

samma här skulle vara skönt om det gick i graven.

Varför bryr ni er? Gillar ni inte spelet så spela inte. Det är lite Hitler att önska doom på allt som man inte gillar personligen. Nörds..

Det borde finnas ett par logiska anledningar.

1: De får inte utav någon anledning, pengar, föräldrar, flickvänner etc.

2: Deras kompisar som de spelade kånterstrajk med började med wow och nu är de sura över detta

3: De gillar inte "mainstream" spel och känner att det måste vara mera konst i spel värdeln

Eller den mest logiska anledningen, de är sura på blizzard över att ha gjort spelvärldens största varumärke, att de är världens rikaste speltillverkare och att i princip alla älskar deras spel. 12miljoner spelare kan inte ha fel.

Själv ser jag fram emot cata då det verkar bli mer som vanilla, mera CC i instancer och inte samma jävla AOE festival som det har varit nu. Wrath är utan tvekan det sämsta de har släppt hittils.

Anledning? Entry raid instans var Naxx, de återanvände en gammal instans, sen lägger de in onyxia igen? Kom igen! Och att nästan allt gear i början av Wrath såg exakt likadan ut. Lata jävlar helt seriöst!

Medlem

villken tid, någon som vet?

Medlem
Skrivet av krqkan:

villken tid, någon som vet?

Så fort servrarna kommer upp efter maintenance.

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av Mabec:

Gud vad jag hade firat om det vore så väl att spelet gick i graven

samma här skulle vara skönt om det gick i graven.

Tack för era ytterst minimala bidrag till tråden, ni höjer verkligen inte kvaliteten på inläggen.

OnT: Bara att vänta på nästa studiestöd så man kanske kan unna sig en eller två månader WoW igen...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av jyggen:
Skrivet av krqkan:

villken tid, någon som vet?

Så fort servrarna kommer upp efter maintenance.

Runt 11 tiden, men som sagt, patchdagar kan ta lite extra tid.

En sak dock som är nice är att om man vill t.e.x börja levla de nya klasskombinationerna (typ troll druid, undead hunter m.m.) så är alla nya level 1-55 quest redan tillgängliga medans 80+ questen inte kommer förren 7 dec.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av mLs:
Skrivet av jyggen:
Skrivet av krqkan:

villken tid, någon som vet?

Så fort servrarna kommer upp efter maintenance.

Runt 11 tiden, men som sagt, patchdagar kan ta lite extra tid.

Som jag sagt tidigare så är det ingen patchdag då alla filer tankades med 4.0.3, det är bara för Blizzard att trycka på en knapp. Så borde bara vara det vanliga onsdagsarbetet som måste göras.

Medlem

nog skönt att jobba , lär vara vara en del som prompt ska in på en gång.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Åååååååh vad jag längtar !!

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av Preed:
Skrivet av morfin91:
Skrivet av Mabec:

Gud vad jag hade firat om det vore så väl att spelet gick i graven

samma här skulle vara skönt om det gick i graven.

Varför bryr ni er? Gillar ni inte spelet så spela inte. Det är lite Hitler att önska doom på allt som man inte gillar personligen. Nörds..

Det borde finnas ett par logiska anledningar.

1: De får inte utav någon anledning, pengar, föräldrar, flickvänner etc.

2: Deras kompisar som de spelade kånterstrajk med började med wow och nu är de sura över detta

3: De gillar inte "mainstream" spel och känner att det måste vara mera konst i spel värdeln

Eller den mest logiska anledningen, de är sura på blizzard över att ha gjort spelvärldens största varumärke, att de är världens rikaste speltillverkare och att i princip alla älskar deras spel. 12miljoner spelare kan inte ha fel.

Själv ser jag fram emot cata då det verkar bli mer som vanilla, mera CC i instancer och inte samma jävla AOE festival som det har varit nu. Wrath är utan tvekan det sämsta de har släppt hittils.

Anledning? Entry raid instans var Naxx, de återanvände en gammal instans, sen lägger de in onyxia igen? Kom igen! Och att nästan allt gear i början av Wrath såg exakt likadan ut. Lata jävlar helt seriöst!

punkt 2. lirade alldrig cs 1.6 lirade surce ett littet tag men var ganska mycket skit.
punkt 3. det är mycket vad jag tycker.
sen så kan jag vell sega att jag alldrig har fattat hur blizzard har blivit så stora prisis som apple inget riktigt bra.
12mile spelare kan inte ha fel? det beror på vems synvinkel man ser det från elelr hur?
för mig så vet jag om 12mile spelare som itne bryr sig om hur ett spel ska vara utan mer bara spelar för andra spelar.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av Brandter:
Skrivet av Preed:
Skrivet av morfin91:
Skrivet av Mabec:

Gud vad jag hade firat om det vore så väl att spelet gick i graven

samma här skulle vara skönt om det gick i graven.

Varför bryr ni er? Gillar ni inte spelet så spela inte. Det är lite Hitler att önska doom på allt som man inte gillar personligen. Nörds..

Det borde finnas ett par logiska anledningar.

1: De får inte utav någon anledning, pengar, föräldrar, flickvänner etc.

2: Deras kompisar som de spelade kånterstrajk med började med wow och nu är de sura över detta

3: De gillar inte "mainstream" spel och känner att det måste vara mera konst i spel värdeln

Eller den mest logiska anledningen, de är sura på blizzard över att ha gjort spelvärldens största varumärke, att de är världens rikaste speltillverkare och att i princip alla älskar deras spel. 12miljoner spelare kan inte ha fel.

Själv ser jag fram emot cata då det verkar bli mer som vanilla, mera CC i instancer och inte samma jävla AOE festival som det har varit nu. Wrath är utan tvekan det sämsta de har släppt hittils.

Anledning? Entry raid instans var Naxx, de återanvände en gammal instans, sen lägger de in onyxia igen? Kom igen! Och att nästan allt gear i början av Wrath såg exakt likadan ut. Lata jävlar helt seriöst!

punkt 2. lirade alldrig cs 1.6 lirade surce ett littet tag men var ganska mycket skit.
punkt 3. det är mycket vad jag tycker.
sen så kan jag vell sega att jag alldrig har fattat hur blizzard har blivit så stora prisis som apple inget riktigt bra.
12mile spelare kan inte ha fel? det beror på vems synvinkel man ser det från elelr hur?
för mig så vet jag om 12mile spelare som itne bryr sig om hur ett spel ska vara utan mer bara spelar för andra spelar.

Som du stavar skulle det nog vara värt tiden att läsa en bok eller två istället. Att du inte förstår faktorerna bakom Apples eller Blizzards framgång hjälper tyvärr inte heller din sak. Gillar du inte produkterna – använd din konsumentmakt och köp inte produkterna, istället för att posta osakliga kommentarer.

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av Brandter:
Skrivet av Preed:
Skrivet av morfin91:
Skrivet av Mabec:

Gud vad jag hade firat om det vore så väl att spelet gick i graven

samma här skulle vara skönt om det gick i graven.

Varför bryr ni er? Gillar ni inte spelet så spela inte. Det är lite Hitler att önska doom på allt som man inte gillar personligen. Nörds..

Det borde finnas ett par logiska anledningar.

1: De får inte utav någon anledning, pengar, föräldrar, flickvänner etc.

2: Deras kompisar som de spelade kånterstrajk med började med wow och nu är de sura över detta

3: De gillar inte "mainstream" spel och känner att det måste vara mera konst i spel värdeln

Eller den mest logiska anledningen, de är sura på blizzard över att ha gjort spelvärldens största varumärke, att de är världens rikaste speltillverkare och att i princip alla älskar deras spel. 12miljoner spelare kan inte ha fel.

Själv ser jag fram emot cata då det verkar bli mer som vanilla, mera CC i instancer och inte samma jävla AOE festival som det har varit nu. Wrath är utan tvekan det sämsta de har släppt hittils.

Anledning? Entry raid instans var Naxx, de återanvände en gammal instans, sen lägger de in onyxia igen? Kom igen! Och att nästan allt gear i början av Wrath såg exakt likadan ut. Lata jävlar helt seriöst!

punkt 2. lirade alldrig cs 1.6 lirade surce ett littet tag men var ganska mycket skit.
punkt 3. det är mycket vad jag tycker.
sen så kan jag vell sega att jag alldrig har fattat hur blizzard har blivit så stora prisis som apple inget riktigt bra.
12mile spelare kan inte ha fel? det beror på vems synvinkel man ser det från elelr hur?
för mig så vet jag om 12mile spelare som itne bryr sig om hur ett spel ska vara utan mer bara spelar för andra spelar.

Hahahahaha.


signatur

subterranean homesick alien

12
Skriv svar