Konami nöjda med Castlevania: Lords of Shadow

Robot
Medlem
Konami nöjda med Castlevania: Lords of Shadow

Bra att de är nöjd! men tycker detta spelet har blivit ganska underskattat, tycker de förtjänar bättre. Bästa spelet jag har kört på länge och tycker det förtjänar GOTY


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Spelet är lätt en stark GOTY kandidat enöigt mig älskar bossfighterna,längden allt är sjukt bra. Det finns bara små få brister som inte ens är värda att ta upp.

Medlem

Tycker dock att de e synd att hela den gamla castlevania historiken är så gott som bortblåst...

Saknade Dracula o slottet...

Annars var det ett bra spel. Kunde ha byggts på en helt ny story.

Medlem

lite mer Dracula bah så är det 11/10 =D istället för 10/10 atm =D

Medlem

Blev nyss klar med kapitel 5, går sakta men säkert frammåt, underbart spel verkligen, äntligen ett Castlevania 3d som är bra!
Bra jobbat Konami+MercurySteam

Bästa God of War-klonen jag spelat! Bättre än God of War själv om ni frågar mig (har inte spelat 3:an än). Härligt gameplay, och design och storytelling var verkligen på topp hela resan igenom

(Dracula twisten på slutet var bara icing on the cake!)

Ser verkligen fram emot uppföljaren!


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Tillsammans med Red dead redemption är Castlevania det bästa spelet jag har köpt i år.

Medlem

håller med helt klart underskattat

tyckte det var bra mycket bättre än GOW

längtar redan efter 2:an

Medlem

#3 Slottet var ju med samt en miljon Castlevania-referenser.

Ja, det här spelet var verkligen en positiv överraskning. Rebooten är fantastisk även om jag hade lite andra förväntningar, men när orginal-serien redan har 30 spel så var det verkligen på tiden med en reboot.
Känns fräscht och jag vill ha uppföljaren snart =O

1
Skriv svar