Rykte: Nytt Elder Scrolls-spel bekräftat?

Robot
Medlem
Rykte: Nytt Elder Scrolls-spel bekräftat?

Äntligen!

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.

Medlem

Yes!!!! Äntligen! Längtar


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Så länge de skippar att använda Gamebryo och deras idiotiska lvling system så.

Medlem

Det här gillas! Om detta nu stämmer ser jag fram emot att få följa utvecklingen av spelat med spänning här på fz

Medlem

Hoppas hoppas att dom kör lite mer åt Morrowind hållet.
Längtar i vilket fall som helst.

Och sen att det kommer på PS3 så jag slipper köpa ny dator.


signatur

Have a good time!

Medlem

Ja! äntligen!, hoppas bara att dem gör ett riktigt välgjort spel. Det är ju Bethesda så jag har höga förväntningar.

Medlem
Inaktiv

JAAAA!!!! :D:D:D:D:D:D

Medlem

Ja, jjag hoppas ett nytt kommer, och hoppas det blir mer likt morrowind! OCH HOPPAS DET ÄR INTE LIKA FAIL BUGGAT SOM FALLOUT 3/NEW VEGAS


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

YARR! ÄNTLIGEN

Medlem

Jag minns med rysningar när Oblivion var installerat och introt drog igång, huvva vilken känsla, 200+ speltimmar senare var spelet avklarat och jag det var en njutning nästan hela vägen (förutom när man blev vampyr, hata cure questen )
Ser verkligen fram emot att få sätta tänderna i ett nytt Elder Scrolls spel då samtliga tidigare ända sen det första "The Elder Scrolls Arena" har spelats igenom på den trogna PCn
Go Bethesda, och ge oss en lika fantastisk motor som Oblivions var 2006 (att spelet blir bra tvivlar jag inte på).

Medlem

Ser fram emot. Hoppas dom är trogna de tidigare spelen och inte tar bort te.x att man kan dyka eller vädercykler (inga nya RPG's har ju med detta). Hoppas även det är Gamebryo de forsatt med, låter ju så i vissa intervjuer där dom sagt att dom adderat till den motorn sedan dom avslutade arbetet med FO3.. Sen har dom även sagt att dom håller på med en egen motor.

Bästa vore om det blir Gamebryo dock så man slipper lära om sig verktygen för att modda, modcommunityn skulle krympa rejält och det är ju trots allt därför man spelar deras spel.


signatur
Medlem

bra med ett nytt hoppas på mer åt morrowind fast litte mer saker sen att det inte blir ett mmo som men har hört rykten om.
skulle funka om la in nån typ av lan då men inte mer.
btw hoppas att dom gör som i fallout new vegas att ha med mat,vatten och sömn och snälla ha inte med maptravel förstör känslan så groft.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

AW8
Medlem

Längtar!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Det är underbart om det här stämmer! Tänk så många härliga stunder man har haft i den här serien

Det tog tid för nyheten att komma hit, ligger FZ på latsidan eller?.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Sålänge det inte är lika mycket skit som Oblivion var. Stog inte ut med animationer, röstskådespeleriet, raserna(hur de förstört Dunmers, Khajiit, Argonian), levelscaling(fast det är nog inte ett problem längre) och bristen på äventyrskänsla. När man fann en dungeon som var intressant visade det sig SJÄLVKLART vara något bokat för ett quest senare, det tog död på äventyret helt för mig.

Hoppas verkligen att detta blir bra!

Medlem

Bara musiken lockar mig till oblivion . Så jag kan inte vänta tills uppföljaren kommer . Jag litar 110% på Bethesda kommer göra en till goty


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Har spelat sen Morrowind och framåt, älskar de här spelen! Bara att gå omkring i Oblivion var underbart

Hoppas verkligen på en ny motor då den börjar bli lite gammal! Bättre fysik och animationer! Sen vill jag se lite mer gubbar när man går ut i "krig" )


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

HÄRLIGT!!!! Hoppas bara dom uppdaterar grafiken den här gången!

Medlem
Medlem

Fantastiskt!


signatur

Memento Mori

Ase
Medlem

Bara att hoppas att det blir en ren pc version så inte konsollerna ska jävlas med små kartor & dålig styrning
Var länge sen ett riktigt hardcore rpg kom ut,så trevligt

Medlem

Elder Scrolls Online har ju varit i utveckling hur länge som helst och ska ha voice acting, så det här kanske gäller det?

Hur som helst kan man ju hoppas på att Bethesda blivit bättre på att skriva dialog och berätta en story sedan Oblivion!

Medlem

Hoppas de har en ny spelmotor bara istället för det buggiga och utdaterade dravlet det har nu. Grafiken står sig kanske hyfsat fortfarande, men allt annat behöver bytas ut...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Skrivet av Killamor:

det var en njutning nästan hela vägen (förutom när man blev vampyr, hata cure questen )
Ser verkligen fram emot att få sätta tänderna i ).

He he he klarade du aldrig questen ? 8)

Skämt å sido trevlig nyhet.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv

Dom har väl jobbat på det sedan Fallout 3 släpptes?

Medlem

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!

123
Skriv svar