Rykte: Nytt Elder Scrolls-spel bekräftat?

Medlem

Hoppas det inte är det där jäkla mmo:et det är på tal om, och hoppas dom lärt sig efter oblivions grymma expansion! Jag kände mig ofta inte delaktig i världen så mycket, kändes som någon som bara kom och försvann som ingen tänkte på. Det lyckades dom verkligen ändra i expansionen, på den ön kände man sig verkligen delaktig i storyn i smått som stort!

Medlem

Hoppas verkligen de släpper ny motor nu denna gången..

Medlem

Hoppas de släpper ny motor iallafall...

Medlem

Kärlek!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

hääärligt!


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

YESYESYESYESYESYESYESYES!!!!!!!

Medlem

hoppas de inte kommer använda den äckligt fula grafikmotorn de hade i fallout iallafall, annars är jag sjukt taggad

OML
Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Snälla Bethesda, jobba på grafiken. Det är pinsamt att Fallout 3 ser ut som Oblivion som är över 4år gammalt. Jag vill ha samma jaw drop som jag fick när jag såg Oblivion för första gången. Och inget jävla MMO vill jag se heller. Vanlig gammal hederlig multiplayer är dock välkommet.

Medlem

YAY... en av de bästa spel serierna någonsin får en uppföljare till...längtar...

Medlem

Ta mig fan på tiden!! Weeeee!

Morrowindupplägg med bättre grafik är allt jag begär..
Nästan..

Medlem

Underbart! Tre saker jag hoppas på:
*Co-op läge upp till ca 6-8 spelare åtminstone
* Bättre och längre main story
* Mer karaktär i NPCs

Medlem

Bara dom inte använder Gamebryo...

Medlem

"Howard wouldn't be drawn on many details about the game, but said the technology was derived from the engine that powered Fallout 3, albeit with significant modifications."

Källa: [http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-23-rumour-elder-scr...]

Medlem

DO WANT DO WANT DO WANT DO WANT DO WANT

Fan vad nice om dom jobbat vidare med Gamebryo också. Nu kan dom dev toolsen ordentligt internt, och inte minst så är det lätt den mest moddbara motorn som finns!

I'm so excited...!

Medlem

så länge dem skiter i gamla motorn så perfekt


signatur

Rwa?

Medlem

YES!


signatur

Meep!

Ish
Medlem

Blir lite orolig när de säger att det är en fortsättning.. Oblivion var ju inte det bästa TES spelet direkt..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!! HAR LÄNGTAT SÅ JÄVLA LÄÄÄÄÄÄÄÄNGE!!!!!!!! Jag är kär på nytt<3<3<3<3<3<3


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Medlem

Skrämmande att se folks största angelägenhet verkar vara grafiken. Är ingen bekymrad av all den magi som gick förlorad mellan Daggerfall/Morrowind och Oblivion, för att man började konsolanpassa, förenkla och dumma ned gameplayet?

Medlem
Medlem

YEEES!!! har väntat evigheter ! hoppas det blir lika välgjort som orginalet xD

Inaktiv

Tja, det kan ju bara bli bättre. Oblivion var ju allt annat än bra.


signatur

You must construct additional pylons.

Inaktiv
Skrivet av Mikael.k:

Vad har project offset som förövrigt bara var ett teknikdemo men som även är nedlagt idagsläget med TES5 att göra?


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

YESSSSS


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! HOOOOOORAY!

Medlem

Det var fan på tiden, det enda rollspelet som klassas som ett riktigt rollspel och ett riktigt bra sådant. Finns inget negativt med oblivion. De e bra kör på, å hoppas det blir lika framgångsrikt som oblivion IV

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:
Skrivet av Killamor:

det var en njutning nästan hela vägen (förutom när man blev vampyr, hata cure questen )
Ser verkligen fram emot att få sätta tänderna i ).

He he he klarade du aldrig questen ? 8)

Skämt å sido trevlig nyhet.

Hehe, tänkte inte själv på hur fel lr rättare sagt rätt det där blev
Jorå klarade questen så jag behöver inte sätta tänderna i nåt pga att vara en solfegis
Sen att den tog typ huuuur j-vla lång tid som helst att klara är en annan sak, la säkert ner 10-15 timmar enkom på att bli botad från vampyrismen men men jag la ju ner tiden så den kanske inte va så trist iallfall

Medlem

"Howard wouldn't be drawn on many details about the game, but said the technology was derived from the engine that powered Fallout 3, albeit with significant modifications."

Källa: http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-23-rumou
r-elder-scrolls-5-in-the-works

Nej nej nej vad tråkigt


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

123
Skriv svar